Kategória: Karrier és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

„A megváltozott piaci- és ügyféligényekre reagálva elérkezett az idő az ügynökség strukturális átalakítására. A múlt évben elindult tudatos építkezésnek köszönhetően új pozíciók és új divíziók jöttek létre, amelyek vezetésére meglévő és újonnan belépő szakembereket neveztünk ki” – foglalta össze Nagy Gergely, az Artvertising Group tulajdonos-ügyvezető igazgatója.

Az átalakulás fontos alapköve volt a múlt év végén létrehozott üzletfejlesztési igazgató pozíció, amelyet a komoly reklámszakmai múlttal rendelkező Simon-Antal Katalin tölt be. Katalin többek között a Publicis Dialog és a Republic ügynökségeknél, valamint marketingkommunikációs tanácsadóként szerzett tapasztalatait felhasználva dolgozik az ügynökség hosszú távú fejlődésén és növekedésén az ügyvezető igazgatóval közösen. Feladatköréhez tartozik a piaci lehetőségek feltérképezése, valamint a cég belső működésének és potenciáljának hatékony fejlesztése.

Artvertising_HR_sajtokozlemeny-2019.05.15_foto

Vankó Csillát már vezetőként igazolta az ügynökség, és Account Directorként, illetve az ATL csapat élén Group Head Directorként dolgozott. A több mint 26 éves tapasztalattal rendelkező szakember saját alapítású reklámügynöksége mellett többek között a GGK, a Well és a Noe’s Ark ügynökségeknél dolgozott. Májusi kinevezése során most már teljes kapacitással a stratégiai feladatokra koncentrálhat, hiszen Director of Strategic Planning szakemberként az ügynökség valamennyi márkájának stratégiai tervezést igénylő feladataival foglalkozik.

Az ő feladatait veszi át május elejétől 15 év ügynökségi és ügyféloldali tapasztalat birtokában Mán Kata. Kata áprilisban csatlakozott a céghez, és most a nemrég összevont ATL&Design divízió Group Head Directoraként erősíti az Artvertising Group csapatát. „Izgalmas és motiváló kihívás számomra a most egyesült divíziók egységes csapattá formálása. Máris érdekes megbízásokba és tenderekbe fogtunk. Jó látni, hogy van lendület a csapatban!” – tette hozzá Mán Kata.