Kategória: Karrier és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

„Ha tech startupot építesz, akkor már kicsiként is nagyon hangosnak és provokatívnak kell lenned” – kezdi Csanda Gergely, aki eddig is érdekes szakmai utat járt be. A matematikusnak készült, aztán piackutatóból lett marketing szakember mindig is kíváncsian kutatta a diszruptív megoldásokat, amelyekben a Talentunonál bizony nincs hiány. „A Talentuno növekedési motorjait kell meghajtanunk growth hacking eszközökkel. A MatchMaker oldalon az a kihívás, hogy nemcsak nagyszámú embernek kell megmutatnunk, hogy mit tud a forradalmi crowdsourcing toborzási modellünk, és hogy tudnak pénzt keresni ezzel, hanem folyamatosan aktívan is kell tartanunk őket. Egy olyan közösséget szeretnénk formálni, akik számíthatnak ránk, számíthatnak egymásra, és arra is, hogy folyamatos jövedelemhez tudja juttatni őket a Talentuno – akár főkeresetként, akár mellékjövedelemként gondolnak a megszerezhető jutalékra.”

„A toborzási piac Überje vagy AirBnB-je leszünk” – meséli lelkesen Csanda Gergely, aki már az első pillanatban meglátta a fantáziát a startup felfelé ívelő sikersztorijában. „Sokan csapnak a homlokukra, hogy ez annyira kiváló és nyilvánvaló ötlet, hogy nekik kellett volna először erre gondolniuk. Iszonyú menő annak a lehetősége, hogy egy újabb magyar tech unikornist építhetünk. És persze igazi marketing álomállásba érkezem. Olyan problémákon dolgozunk, amit előttünk még senki sem oldott meg, ambíciózus, sikerre éhes csapattal.”

Motiváltan vág bele az új kihívásokba, mert szerinte nagyon ritkán adódik olyan helyzet, amikor az üzleti lehetőség rátermettséggel és elhivatottsággal párosul. Érzi a Talentuno csapatának összetartó erejét, a cselekvő optimizmust, ami eddigi benyomásai alapján a cég sikerének kulcsa – írják.

„Egy brutálisan erős és vagány marketing teamet szeretnék építeni. Megtalálni azt a működési modellt, amiben mindenki önállóan, magát adva pörgeti a növekedési motorokat, folyamatosan elő mer rántani bátor ötleteket, nem fél a kudarctól, gyorsan tanul és kitartóan fejlődik. A csapat alá cutting edge martech megoldásokat fogunk tolni, olyanokat, amiket itthon még kevesen használnak. Hiszem, hogy a növekedési hatékonyságunk kulcsa az önálló, bátor csapattag, megtámogatva az erejét megsokszorozó digitális technológiával. Ha ezekben nagyot tudunk előre lépni, akkor olyan erők fognak felszabadulni, amikkel simán elérjük a kitűzött célokat.”