Győrösi Imre Art Directorként, Varsányi Ádám senior grafikusként csatlakozott az Artvertising kreatív divíziójához. Mindkét szakembernél elsődleges szempont volt, hogy kompetenciáik kiszolgálják a folyamatosan bővülő ügynökség ügyfeleinek, divízióinak igényeit. A következő lépés a kreatívigazgató személyének kiválasztása.
Győrösi Imre az utóbbi 25 évben dolgozott külsős és belsős grafikusként, art directorként számos magyar és nemzetközi ügynökségnél bizonyított. ATL és BTL megbízásokat is szívesen teljesít, kedvence a szabadkézi rajzolás. „Az utóbbi évtizedek során megtanulhattam, hogy egy jó alapötlettől a megvalósulásig hosszú út vezethet. Ezt az utat nem lehet kikerülni, de szakmai alázattal, nyitottsággal, humorral és párbeszéddel meg lehet könnyíteni, illetve sikerre lehet vinni. A tervezés során igyekszem azt az egyensúlyt megtalálni, ahol harmonikusan egyesül az eladhatóság és érthetőség, a mai grafikai trendekkel és az ügyfél igényeivel ötvözve” – mondta az Art Director.
Varsányi Ádám mindig is a művészi pályára készült. Pályáját tervező grafikusként kezdte, de ambícióinak köszönhetően gyorsan haladt felfelé a ranglétrán. Tervezett divatmagazint, részt vett ügynökség grafikai, illetve kreatív osztályának kialakításában. Közel áll hozzá az arculattervezés, ATL és BTL kampányok, kreatív koncepciók tervezése. Szívesen mentorál grafikusokat is. Hobbija a közösségi kertek tervezése, ezzel a tevékenységével már több díjat is nyert. „Mindig arra törekszem, hogy kreativitás és design terén a maximumot hozzam ki egy első látásra lehetetlennek tűnő megbízásból. Próbálok egyfajta új szemléletmódot belevinni a vizuális világukba, kreativitást, újszerűséget, trendiséget, és ez mindig beválik” – összegezte hitvallását a senior grafikus.
(BrandTrend)