Kategória: Hír és Karrier.

Admin kategória: Hír.

Idén márciusban indította el első alkalommal MediaAllStar nevet viselő új képzését a GroupM Akadémia, és a pályázók oldaláról tapasztalható érdeklődés, valamint a piaci igények alakulása nyomán újból keresi azokat a tehetségeket, akik érdeklődnek a médiatervezés és -vásárlás iránt, és a képzést követően szívesen dolgoznának és fejlesztenék magukat a GroupM médiaügynökségi csoportban – írják. A toborzás már zajlik, október 19-ig lehet jelentkezni a képzés honlapján.

Az akadémia célja, hogy a tehetséges pályakezdő és felsőoktatásban tanuló fiatalok számára még vonzóbbá tegye a marketing szakmát, és persze támogatást nyújtson az iparág folyamatos munkaerőhiányának enyhítéséhez. A program egyik különlegessége, hogy a képzés során a hallgatók mindvégig fizetést kapnak, és az azt elvégző legtehetségesebb fiatalok számára a GroupM ügynökségek munkalehetőséget biztosítanak.

„A digitális gyakornoki programunkból már a negyedik kört zárjuk le októberben, és eközben eljött az idő egy újabb médiatervező-vásárló képzésre. Olyan fiatalokat várunk, akik szívesen dolgoznának nagy márkák kampányain, érdekli őket a marketingkommunikáció üzleti része, és nem ijednek meg a számoktól, sőt! Az első MediaAllStar alkalmával azt láttuk, hogy bár a hozzánk jelentkező Y és Z generációs jelöltek értelemszerűen az internetről tudnak a legtöbbet ’civilben’, teljesen nyitottak voltak arra, hogy a többi médiatípust is mélységében megismerjék. Szóval én megint sok lelkes jelentkezőre számítok, akiknek intenzív, mély tudásátadást ígérünk, sok izgalmas kihívást és persze jó társaságot” – mondta el Török Diána, a GroupM Head of Digital Future munkatársa, a képzés vezetője.
(BrandTrend)