Kategória: Karrier és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

Forgách Géza Head of Development pozícióban csatlakozott a GroupM csapatához, ahol a médiaügynökségi csoport belső folyamatainak fejlesztéséért és a különböző szakmai területek együttműködésének optimalizálásáért felel.

Forgách Géza a Vendéglátóipari Főiskola elvégzése és némi szállodai munkatapasztalat szerzése után az OMD-nél helyezkedett el gyakornokként. Itt a médiatervezés és az ügyfélkapcsolat területén szerzett tapasztalatot, eközben a Pécsi Tudományegyetemen fejezte be közgazdász tanulmányait. 3 évig az OMD ügyvezetőigazgató-helyetteseként dolgozott, majd az Omnicom csoport trading osztályát vezette Head Of Trading pozícióban. Mindig is érdekelték az emberi viselkedés mozgatórugói, ezért a Debreceni Egyetemen pszichológus diplomát szerzett. Ehhez kapcsolódóan szabadidejében képzett coachként és a Máltai Szeretetszolgálatnál önkéntes pszichológusként is dolgozik.

FORGACH_GEZA

„A folyamatok automatizálásának legnagyobb előnyét abban látom, hogy az egyre értékesebbé váló emberi erőforrásainkat olyan feladatok elvégzésére tudjuk fordítani, amelyek őket hosszú távon is ténylegesen motiváltan tartják, ezáltal ügyfeleink minőségi kiszolgálásában is javulást tudnak hozni. Emellett mai adatvezérelt világunkban a szakmánkban is szükség van teljes körű és jól strukturált adatbázisok felépítésére és értő használatára, amelyet a megfelelő automatizmusokkal tudunk elérni. Tapasztalataim szerint a médiaügynökségi piacon kevés dedikált erőforrás áll rendelkezésre a belső folyamatok tudatos fejlesztésére, amit ezzel párhuzamosan a piaci környezet jellemzően gyors változása is megnehezít.

A GroupM-en belül kiemelt célunk csoportszintű, ésszerű megoldásokkal támogatni ügynökségeinket, ugyanakkor segíteni saját folyamataik optimalizálást is.

Számomra a legnagyobb kihívást az jelenti, hogy meg tudjuk találni a megfelelő egyensúlyt e két terület között, illetve hogy a korábban említett időnyomásnak is meg tudjunk felelni” – mondta el kinevezése kapcsán.
(BrandTrend)