Kategória: Hír és Karrier.

Admin kategória: Hír.

Fazekas László közel 4 és fél évig vezette a Müpa digitális marketing csapatát, ahol az intézményhez kapcsolódó feladatokon túl ez idő alatt a Budapesti Tavaszi Fesztivál és a CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál digitális marketing tevékenységéért ugyancsak felelős volt. 2018 augusztusától a BOOKR Kids marketingvezetőjeként folytatja pályafutását.

“Eddig nem volt nálunk dedikált marketing vezetői pozíció, azonban úgy éreztük, hogy elérkezett az életünkben az a pillanat, amikor ezen a területen is nagyobbat kell előre lépnünk és itt az ideje egy ütőképes marketing csapat felállításának. Ehhez pedig szükségünk van egy megfelelő vezetőre is. A kiválasztási folyamat kifejezetten hosszúra nyúlt, de úgy érezzük, hogy László személyében megtaláltuk a tökéletes szakembert a feladatra. Kiemelt feladatai közé fog tartozni többek között a B2C és B2B marketing stratégiánk megtervezése és koordinálása, a kommunikációs tevékenységünk vezetése, a nemzetközi sales aktivitásunk szakmai támogatása és a marketing csapat, valamint az ahhoz kapcsolódó munkafolyamatok felépítése” – nyilatkozta Horváth Dorka, a BOOKR Kids alapítója és ügyvezető igazgatója.

bookr

“Közel 4 és fél csodálatos évet töltöttem a Müpánál és örömmel mondhatom, hogy teljes mértékben kihoztuk a maximumot ez idő alatt a csapatból és a lehetőségekből. Mind szakmailag (5 arany, 8 ezüst, 7 bronz díj és 15 shortlist, M+ Lista Top10 kampánnyal és márkaként is), mind pedig üzletileg olyan eredményeket értünk el, amire mindig örömmel és büszkeséggel tekintek majd vissza. Megnyugtat, hogy egy hatékonyan működő, lelkes és képzett csapatot hagyok magam után, akiknek a vezetése bárki számára élményt jelent majd. Nehéz döntés volt, amikor a váltás mellett döntöttem, de a BOOKR Kids, amellett, hogy mint márka és mint termék nagyon közel áll hozzám és nagyon hiszek benne, olyan kihívások elé állít az elkövetkező időben, amik kifejezetten izgalmasak és motiválók számomra. Szerencsésnek tartom magam, hogy Dorkától olyan szintű bizalmat és önállóságot kapok majd, amire meglátásom szerint minden marketing vezető vágyik. Mióta ebben a szakmában dolgozom, szinte mindig építenem kellett csapatot vagy divíziót. Itt most újra egy építés előtt állok és energiával telve indulok neki az útnak” – árulta el Fazekas László, a BOOKR Kids újonnan kinevezett marketingvezetője.
(BrandTrend)