Kategória: Hír és Karrier.

Admin kategória: Hír.

Keszte Dóra újonnan csatlakozott az fps ügynökséghez – a Virgo csoport tagjához –, mint a digitális kommunikációs üzletág vezetője. A több mint tizenöt éves tapasztalattal rendelkező marketingkommunikációs szakember korábban olyan nagy nemzetközi márkák integrált (digitális) kommunikációján dolgozott, mint McDonald’s, SPAR, Nestlé, Tchibo, Vatera, Danone, Kraft Foods/Mondelez (Milka, Sport szelet, Győri Édes), Raiffeisen, Bonafarm csoport (Mizo, Pick), Parmalat, OTP Bank, MOL, Centrál Média/Sanoma (Nők Lapja C@fé) stb.

Keszte Dóra a Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Karán szerzett közgazdász marketinges diplomát. Karrierje során megfordult az OMD Hungary-nél, dolgozott a Café Médiában, ügyfélkapcsolati igazgatóként a Neo Interactive-ban, legutóbb pedig a Core Digital-ban munkálkodott partnerként és client service director-ként.

fps

Feladata az fps ügynökség digitális szolgáltatás portfóliójának további erősítése, alapvetően digitális termékek márkaépítése, különféle kommunikációs megoldások kialakítása és piacra vitele, illetve az fps ügynökségen belül a márkakommunikációs és integrált, digitális ökoszisztéma szemlélet további edukációja.

„Régóta ismerem az fps-t, sok sikeres projekten dolgoztam velük korábban. A mostani váltásom érték alapon született és bízom benne, hogy hosszú távra szól. Az erős IT háttérrel, emberközpontú gondolkodásmóddal (ideértve a digitális termékek felhasználóit, a munkatársakat és az üzleti partnereket egyaránt) és kiváló szakemberekkel rendelkező fps ügynökségen belül minden nap örömteli kihívás. Miközben magam is sokat tanulhatok a digitális tervezés projektekről, legújabb technológiákról, módszertanokról, rendkívül motivál az az értékteremtésre törekvő és bátran kísérletező légkör, ami nap, mint nap körülvesz a cégen belül. Izgalmas kísérlet egy ilyen, design és fejlesztési gyökerekkel rendelkező ügynökség digitális kommunikációs üzletágát vezetni, építeni. Azt gondolom, ez a felállás egészen egyedülálló a hazai piacon.”
(BrandTrend)