Kategória: Hír és Karrier.

Admin kategória: Hír.

A FlixBus európai mobilitási szolgáltató új budapesti irodája szeptembertől átvette a vállalat müncheni központjától a magyar, román és bolgár piac koordinációját. Horváth Ákos üzletfejlesztési igazgatóként csatlakozott az alakulóban lévő helyi csapathoz.

Fénykép_Horváth Ákos

A szakember korábban 10 évig ügyvezető igazgatóként irányította az Amadeus Magyarország Kft.-t, ahol szintén közép-kelet-európai piacokért volt felelős, a magyar, szlovák és cseh képviseletet menedzselte kereskedelmi, pénzügyi, termék és technológiai területen. Feladata volt többek közt a kiemelt turisztikai szervezetekkel, szállodaláncokkal és légitársaságokkal való kapcsolattartás. Az idegenforgalmi iparág mellett Horváth Ákos korábban a MatávCom Kft. értékesítés menedzsment osztályvezetőjeként, illetve a Microsoft Magyarország Kft. termék marketing managereként IT és szoftverpiaci területen is évtizedes tapasztalatot szerzett.

A FlixBus négy év alatt Európa legkiterjedtebb távolsági buszhálózatát alakította ki napi 200.000 járattal, amelyek 1.200 célállomást és 26 országot kötnek össze. Horváth Ákos irányításával az üzletfejlesztésben a cég a jövőben is lokális együttműködések révén kívánja erősíteni jelenlétét a közép-kelet-európai régióban.
(BrandTrend)