Kategória: Hír és Karrier.

Admin kategória: Hír.

A Marquard Media International AG bejelentette, hogy a vállalatcsoport igazgatótanácsának elnöki posztját azonnali hatállyal Bijan Khezri tölti be. A Marquard Media Magyarország eddigi ügyvezető igazgatója, Óhidi Zsuzsanna pedig átveszi a Marquard Media Lengyelország vezetését is. A Marquard Media Csoport összes ügyvezetője mostantól közvetlenül Bijan Khezri irányítása alá tartozik. A vállalatcsoport pénzügyi (CFO) és ügyvezető (COO) igazgatója, dr. Peter Brase a Marquard Family Office ügyeire összpontosítja figyelmét.

Bijan Khezri, a Marquard Media International AG igazgatósági tagja, a sport, média és technológia területén elismert és komoly tapasztalatokkal rendelkező szakember. Jelenleg a Sportradar AG és az EEM World igazgatóságának tagja.

Jürg Marquard, a vállalatcsoport alapítója és elnöke a személyi változások kapcsán a következőképpen fogalmazott: „Nagyon örülök a most bejelentett szervezeti változásoknak. Bijan komoly szakmai tapasztalatokkal rendelkezik a digitális média és sportok terén, Európában és az USA-ban is számos vezető pozíciót töltött már be. Zsuzsanna pedig sikeresen vezette kiemelten eredményes magyar leányvállalatunkat. A mostani lépés fontos mérföldkő a Marquard Media életében, és segít abban, hogy a társaság továbbra is eredményesen ki tudja aknázni a többcsatornás médiaeszközök és azok digitalizációja által kínált üzleti lehetőségeket. Üzleti modellünk megújítása, a modern technológiai megoldások és partnerségi megállapodások révén társaságunk jelentős növekedés előtt áll, amit stratégiai és eseti akvizícióink tovább erősítenek.”

Bijan Khezri elmondta: „A Marquard Media mindig jó érzékkel volt képes profitálni a változó trendekből, és jelenlegi üzleti portfóliója ennek köszönhetően jelentős növekedési potenciállal rendelkezik. Úgy gondoljuk, hogy a nyomtatott sajtó komoly versenyelőnyt biztosít a digitális mixben. Jelenleg egyik legfőbb feladatunk, hogy a tagtársaságok között hatékonyabban tudjuk meglevő erőforrásainkat felhasználni és adatalapú megoldásokkal új piacokra törjünk be.
(BrandTrend)