Június elsejétől Bányi Katalin, a Coca-Cola HBC Magyarország jelenlegi kereskedelmi és marketing igazgatója a vállalatcsoport svájci kirendeltségénél folytatja karrierjét, mint kereskedelmi kiválóság vezető.
Távozása után a vállalat kereskedelmi részlege új szervezeti struktúrában, három vezető pozíció köré épülve működik tovább. A már létező országos értékesítési igazgatói pozíció mellett két új, funkcionális vezetői munkakör jön létre: a marketing üzemeltetés vezető és a kereskedelmi kiválóság vezető.
Június elsejével Matskási Zoltánt nevezték ki marketing-üzemeltetési vezetővé. Új pozíciójában többek között a vásárlói és csatorna programok végrehajtásáért és irányításáért, valamint új marketingtervek kidolgozásáért, végrehajtásáért és felügyeletéért lesz a felelős.
Ugyancsak június elsejétől Ivády Gábor tölti be az új kereskedelmi kiválóság vezetői pozíciót. A szakember kiemelt figyelmet fordít majd a kategória menedzsmentre, nyomon követi, kiértékeli a kutatásokat és elemzéseket.
(BrandTrend)