A három magyar, együtt több mint 50 évnyi médiapiaci tapasztattal rendelkező hölgy által vezetett vállalkozás nem csak a hazai piacon számít egyedülállónak. A Whitereport a hazai média-adatszolgáltatás és elemzések piacán az elmúlt években olyan intézmények és vállalatok számára dolgozott, mint a Porsche Hungaria, a MEC médiaügynökség, a Vodafone, a Forum Média, az EY vagy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság. Mostantól a nemzetközi gazdasági és médiapiaci központjában, Londonban is képviselteti magát.
A londoni képviseletet a magyar vállalat finanszírozza a továbblépés érdekében: stratégiai és üzletfejlesztési igazgatót nevezett ki Ajit Devraj személyében. Ajit feladata a Whitereport médiumadatbázis brit piaci adatfejlesztéshez szükséges tőke megszerzésének segítése, valamint a brit ügyfélkör kiépítése a magyar tulajdonos-ügyvezetővel. Ajit az elmúlt években olyan globális vállalatokkal dolgozott együtt mint a Diageo, ASDA, PwC London.
“A londoni képviselet hatalmas dolog az életünkben. Az eddig saját tőkéjéből fejlesztett és üzemeltett Whitereportról 2016-ban nemzetközi szinten is bebizonyosodott, hogy globális potenciállal rendelkezik. A londoni képviseletbe beruházással nem csak a több mint negyvenszer nagyobb, és világszinten az egyik legbefolyásosabb brit média-, ill. médiakutatási piacra lépünk, de egyúttal hatalmas lépést tettünk az első tőkebevonás folyamat elindításához – ekkora növekedéshez ugyanis már külső befektetés is kell” – nyilatkozta Incze Kinga, a vállalkozás alapító-ügyvezetője.
(BrandTrend)