Kategória: Hír és Karrier.

Admin kategória: Hír.

Az Action Global Communications csoport bemutatta új arculatát, amelynek egyszerűsége és letisztultsága a vállalat stratégiai átalakulását tükrözi. Ezzel párhuzamosan a vállalatcsoport irányítását, a vezérigazgatói pozíciót Chris Christodoulou vette át a leköszönő alapító-vezérigazgatótól, Tony Christodouloutól.

A vállalatcsoport 45 évvel ezelőtt alakult meg. Az eltelt időszak alatt az Action az orosz piac, a FÁK-államok, a Baltikum, Kelet-Európa, a Balkán-térség, a Közel-Kelet és Észak-Afrika vezető, független kommunikációs ügynökség-hálózatává nőtte ki magát. Az utóbbi években az említett térségekben egyre növekvő kereslet mutatkozott a digitális technológiák alkalmazása iránt, és ennek megfelelően a PR-szolgáltatásokban is megváltoztak a hangsúlyok.

Az új arculat egyszerű és modern megjelenése azt a hatékony és hatásos kommunikációt jeleníti meg, amelyet az Action több mint 40 országban nyújt ügyfelei számára. De változott az arculat azért is, mert a klasszikus PR-megoldások kiegészültek az Action Digital brand digitális szolgáltatásaival.

Chris Christodoulou CEO_ACTION GLOBAL COMMUNICATIONS

Chris Christodoulou, az Action Global Communications vezérigazgatója szerint: „Az Action PR-szolgáltatásai a klasszikus PR-tevékenységekben gyökereznek, de látjuk a piacainkon az egyre növekvő igényt a technológiai váltásra és a digitális kommunikáció meghonosítására. Azt tapasztaljuk, hogy ügyfeleink egyre nagyobb szerepet szánnak a digitális kommunikációnak ügyfeleik és partnereik elérésében. Az Action Digital szolgáltatásai személyre szabott megoldásokat kínálnak, a digitális kommunikáció portfóliónk szerves részévé vált.”

Az Action cégcsoport amellett, hogy szorosan együttműködik a már meglévő kommunikációs partnerirodáival, kulcsközpontokat hozott létre Dubajban, Oroszországban, Kazahsztánban, Cipruson, Algériában, valamint Belgiumban. Ezen központokban digitális szakértők és kreatív munkatársak támogatják a helyi kampányok stratégiai felépítését és lebonyolítását.

Oláh Csilla, az Action cégcsoport magyarországi partnerirodájának, az Action Heller Consulting ügyvezetője hozzátette: „A magyar piacon is egyre több vállalat ismeri fel azt, hogy komoly versenyelőnyre tehetnek szert, ha a hagyományos és a digitális marketing eszközeit egyesítik. Az Action csoporttal a háttérben éppen ezt tudjuk megadni ügyfeleinknek, és konzekvens, integrált kommunikációval tudjuk támogatni a legambiciózusabb üzleti elképzeléseket is, legyen szó helyi kampányról vagy országhatárokon átnyúló nemzetközi projektekről.”
(BrandTrend)