Kategória: Hír és Karrier.

Admin kategória: Hír.

A magyarországi értékesítési eredményeit folyamatosan növelő Toyota új, dedikált PR vezetővel erősíti magyarországi kommunikációs aktivitását.

A márka Európában, illetve hazánkban is célul tűzte ki a márka piaci pozíciójának és ismertségének további erősítését. Ennek egyik fontos pillére a vállalat kommunikációs aktivitásának növelése, aminek jegyében a jövőben a PR terület is a korábbinál nagyobb hangsúlyt kap. A Toyota magyarországi szervezetében az elmúlt időszakban egyéb feladataik mellett a PR területet is sikerrel vivő Holland Éva és Krajcsovits Sándor PR kommunikációs teendőit ezért egy új, dedikált PR vezető, Varga Zsombor veszi át, aki a jövőben is nagyban támaszkodik majd a vállalaton belül más feladatokat kapó elődei kimagasló munkájára.

A 15 éves autóipari tapasztalattal rendelkező Varga Zsombor a Michelinnél, kommunikációs területen kezdte szakmai pályafutását, majd az értékesítés és stratégia területén látott el a vállalatnál vezetői feladatokat. Ezt követően mintegy hét éven át dolgozott a Fordnál PR és kommunikációs igazgatóként, végül pedig stratégiai területen, európai projekt menedzserként.

Varga_Zsombor_Toyota_

„Hihetetlenül inspiráló kihívásként tekintek a lehetőségre, hogy éppen most, egy elképesztően izgalmas időszakban csatlakozhatok a Toyota kiváló szakemberekből álló csapatához” – fogalmaz a hagyományos és közösségi média kommunikáció területén is egyaránt széleskörű tapasztalatokkal rendelkező, korábban több EFFIE arany és Arany Penge díjjal is elismert kampányban közreműködő szakember.
(BrandTrend)