Kategória: Hír és Karrier.

Admin kategória: Hír.

2016. április 4-én Gábor Iván távozott a Café éléről, helyét Szarvas László veszi át. Az ügynökségcsoporthoz tartozó Café Next Kft. neve ezentúl Café Communications Kft., ügyvezetője Simon Zoltán lesz. Gábor Iván tanácsadóként még ez év június 30-ig segíti a Café munkáját. A Café PR Kft.-t továbbra is Balaton Anita vezeti, és változatlanul Simon Attila irányítja a Café Design-t.

A Café azzal a céllal alakult meg 2001-ben, hogy integrált kommunikációs szolgáltatást nyújtson ügyfeleinek. Másfél évtized alatt a magyar piac meghatározó, egyik legnagyobb ügynökségcsoportjává vált. A Caféban ma Magyarországon több mint 120 ember dolgozik. Közép-Kelet-Európa 16 országára kiterjedő hálózatának (weCAN) több mint 30 független partnerügynökség a tagja, így összességében a régió egyik vezető kommunikációs ügynökségi szolgáltatója lett. 2015-ben sikeres üzleti évet zárt a Café, amelynek fejlődése nemcsak számokban mutatkozik meg. Idén márciusban többségi tulajdonrészt vásárolt a közösségimédia-szolgáltatásokat kínáló Be Social-ben.

„A cafés éveim pontosan olyanok voltak, amiről mindenki álmodik: azzal foglalkoztam, amit szeretek, olyan emberekkel, akikkel élvezet volt együtt lenni” – emelte ki Gábor Iván. „Mindenkinek egyesével köszönöm, hogy társam volt ezekben az években ügyfélként, partnerként, cafésként. 20 év alatt felneveltem a Cafét, most elengedem, mint ahogy gyermekeim kezét is elengedtem, és megyek tovább az utamon.”

Szarvas László az alapítás óta dolgozik a Caféban. „Mostantól, mint a Café vezetője azon leszek, hogy a csoport fejlődése a következő legalább másfél évtizedben is folytatódjon. Célom, hogy a Café a jövőben is képes legyen bármilyen integrált kommunikációs feladatot színvonalasan megoldani. Ügyfeleinek stratégiai partnereként – immár nemcsak Magyarországon, hanem az egész közép-kelet-európai régióban.”

Simon Zoltán 2006-ban csatlakozott a Caféhoz. “Számomra a legnagyobb kihívás, hogy az ügynökség, ezen belül a Café Communications megtartsa legfontosabb belső értékeit. Ezen elsősorban az emberközpontú, a munkatársak igényeit és problémáit meghallgató attitűdöt értem. Eddigi és jövőbeni sikereinknek ez a kulcsa. Alapvető célkitűzésem, hogy munkatársaink és ügyfeleink továbbra is azt mondhassák: jó döntés volt a Caféhoz tartozni.”
(BrandTrend)