Kategória: Karrier és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

Két új vezetővel bővült idén a HPS Group csapata, Hollós Csaba társ-kreatív igazgatóként csatlakozott Vekkel László mellé, Benkő Lívia érkezésével pedig PR divíziót indítottak a cégnél. Probáld Attilát nyártól üzletág igazgatóvá nevezték ki, és a digitális divízió vezetése mellett átvette az ATL-BTL terület operatív irányítását is.

A HPS Groupban jelenleg több mint 110 szakember dolgozik, a cégcsoport bővülését leginkább az ATL és a digitális területek növekedése okozta.

HPS_kep

Probáld Attila üzletág igazgató közel 10 éve dolgozik tanácsadóként, az Ogilvytől 2010-ben érkezett a HPS-hez. Account directorként, majd divízió igazgatóként az online szolgáltatások felfuttatása tartoztak feladatai közé, 2015-ben üzletág igazgatóvá nevezték ki.

Kiemelt projektjei közé tartozott a kísérleti kampányként létrejövő Milka Kurzortalálkozó, mellyel nemzetközi digitális kreatív díjait nyertek, illetve a Sport szelet legújabb 360 fokos kampánya.

Az elmúlt években irányítása alatt megtízszereződött a digitális csapat létszáma, illetve létrejött a hazai piac egyik legerősebb social media és integrált digitális megoldásokat nyújtó szervezete.

Hollós Csaba társ-kreatív igazgató az elmúlt 20 évet nemzetközi reklámügynökségeknél töltötte, többek között az Ogilvy&Mather, a BBDO és a Young&Rubicam csapatában. A HPS Grouphoz 2015. májusban szerződött, jelenleg Vekkel László mellett társ-kreatív igazgatóként dolgozik.

„Lehetőséget láttam a cégcsoportban a széles ügyfélkör miatt, az azóta eltelt időszakban pedig a Mercedes-Benz teljes márka-kommunikációjának elnyerése, vagy a Nescafé legutóbbi digitális kampányának fejlesztése igazolja döntésemet. A vezetőséggel meghatározott célok nemcsak megvalósíthatóak, de szerethetőek is” – nyilatkozta  a szakember.

Hollós Csaba legfontosabb célkitűzésének azt tartja, hogy az ügynökségen töltött minden perc inspirációként hasson a munkatársakra, így a szakmai és akár a privát diskurzus is a márkák erősödését szolgálja. A munkahely számára így nem csupán a munka végzésének a helyszíne, hanem egy olyan hely, ahol, ha valaki megosztja a gondolatait, szakmai tudását, abból értékes tartalmak születhetnek.

Benkő Lívia PR divízió vezető öt éven keresztül ügynökségi oldalon szerzett szakmai tapasztalatot, a Café PR-t követően négy és fél évig a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség főtitkári feladatait látta el. Operatív vezetése alatt megduplázódott a szövetség tagjainak száma, több reklámversenyen díjat kapott a szövetség programjainak kommunikációja. Az elmúlt években kiemelten foglalkozott b2b és belső kommunikációval, CSR, szponzoráció és public affairs területekkel.

Jelenleg a Budapesti Corvinus Egyetem Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskolájának PhD hallgatója, kutatási területe a Big data szerepe a társadalomban, az adattudatosság és adat diszkrimináció vizsgálata.

A HPS-hez 2015. júliusban csatlakozott, elsődleges feladata a cégcsoporton belüli PR divízió felépítése, a szolgáltatási portfólió bővítése PR kommunikációs tanácsadással.
(BrandTrend)