Kategória: Karrier és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

2015. október 1-jétől ügyvezető igazgatói pozícióban csatlakozott az Ipsoshoz Feitel Balázs, aki közel húsz éve tevékenykedik a kutatói szakmában. Korábban olyan nagy nemzetközi cégcsoportoknál dolgozott, mint a Millward Brown, a Nielsen vagy a TNS.

Jól ismeri a magyar piac különböző területeit (FMCG, média, telekommunikáció, pénzügy, autóipar, egészségügy), és a kutatási módszerek széles skálájának szakértője, köztük az Ipsos stratégiájának fókuszában lévőknek, mint a reklám-, marketing-, shopper-, loyalty és a mystery shopping programoknak.

Radek_Jaluvka_&_Feitel_Balázs

Csapatának legfontosabb feladata, hogy releváns fogyasztói információkkal járuljanak hozzá ügyfeleik sikeres piaci döntéseihez. A régiós klaszterrendszer előnyeire építkezve az Ipsos Zrt. a közeljövőben számos, más piacokon már sikeresen használt új szolgáltatást és terméket tervez bevezetni itthon is.
(BrandTrend)