A Viber, a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása bejelentette, hogy közép-kelet-európai vezetőt nevezett ki Atanasz Rajkov személyében. Világszerte már több mint 600 millió egyedi felhasználó választotta a Viber-t, és a közép- és kelet-európai térség a vállalat három legnagyobb globális régiója közé tartozik. A kinevezéssel a Viber további stratégiai lépést tesz a helyi igényeknek megfelelő marketingtevékenység kialakítása, és ezzel a régióban meglévő komoly felhasználói bázisa növelése és fenntartása felé.
„Kiemelkedő növekedést értünk el Közép- és Kelet-Európában, így a helyi igényeknek megfelelő marketing- és tartalomstratégiával tovább kívánjuk növelni a régió sokmillió Viber-felhasználójának elköteleződését” – mondta Mark Hardy, a Viber globális marketingigazgatója.
Rajkov a Viber-hez való csatlakozását megelőzően tíz évig felelt a legnagyobb bolgár telekommunikációs vállalat mobil- és hozzáadott értéket képviselő szolgáltatások kereskedelmi stratégiájáért, valamint meghatározó szerepet játszott az ország startup-ökoszisztémája – különösen a mobilterület – felépítésében és megerősítésében.
Új pozíciójában Atanasz legfontosabb feladata az lesz, hogy a Viber eddigi sikerére építve vezesse a vállalat és az alkalmazás további növekedését Közép-Kelet-Európában, elsőként Bulgáriában, Görögországban, Szerbiában és Magyarországon. A négy piac felhasználószámban és fejlődési potenciálban is kiemelkedik az összesen 27 millió Viber-felhasználóval rendelkező régió országai közül.
(BrandTrend)