Kategória: Hír és Karrier.

Admin kategória: Hír.

Augusztus elsejétől a Red Bull Pilvakert és a Liszt Remix-et is életre hívó Takács Ákos a Red Bull Hungária Kft. marketing managere. A fiatal szakember új kinevezését megelőzően brand managerként dolgozott a Red Bullnál, de már korábban is ő irányította a cég hazai marketingcsapatát.

Takacs_Akos

Takács Ákos 2008-ban csatlakozott a Red Bullhoz, az első két évben diák brand managerként a Corvinust képviselte és már ekkor is olyan események lebonyolításában vett részt mint a Forma-1-es verseny és a Red Bull Air Race. 2010-ben már kulturális managerként folytatta a munkát, saját ötlete nyomán Liszt Ferenc születésének 200. évfordulójára létrehozta a zeneszerző előtt tisztelgő Liszt Remixet, majd egy évvel később útjára indította napjaink egyik legjelentősebb edukációs kezdeményezését, a Red Bull Pilvakert.
(BrandTrend)