Kategória: Hír és Karrier.

Admin kategória: Hír.

Három új vezetőt nevezett ki a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola. Jákó Eszter személyében tapasztalt marketing és kommunikációs szakember érkezett az intézménybe, mostantól vezérigazgató-helyettesi pozícióban felelős a BKF cégcsoport márkakommunikációs és marketing feladataiért. Az előző vezető, Dr. Tóth Ágnes szülési szabadságra megy. Jákó Eszter korábban hasonló munkakörben dolgozott  a Sanománál, az Eon-nál és a UPC-nél  is.

Tiszai Zoltán gazdasági igazgató-helyettesként újonnan létrehozott pozíciót tölt be, feladatköre a pénzügyi terület, az IT és az üzemeltetés vezetésének teendőire terjed ki, a BKF-re a Deloitte-tól érkezett. A hallgatói szolgáltatások területére is új vezetőt igazolt a BKF, kifejezetten azzal a céllal, hogy továbbfejlessze a hallgatókat a fókuszba helyező, ügyfélközpontú szemléletet. Ennek szellemében Tanulmányi és ügyfélszolgálati igazgatói pozíciót hozott létre a főiskola, melyet Ilyésné Bariz Bernadett tölt be, aki a korábban a Vodafone vállalati üzletágánál dolgozott értékesítési igazgatóként.

Az, hogy mindhárman az üzleti szférából érkeztek, tudatos vállalati stratégia eredménye. Egyáltalán nem jellemző, hogy oktatási intézmények el tudjanak csábítani szakembereket a versenyszférából, a BKF viszont piaci alapokon működik, és nemzetközi tőkebefektetéssel valósítja meg növekedési stratégiáját. A BKF mára több mint 7000 hallgatóval rendelkezik és mintegy 100  magyar és angol nyelvű képzést kínál különböző képzési szinteken.

A BKF célja a végzősök számára kiszámítható jövőt  és karrierlehetőséget kínálni, melyhez fontos alap a magas szakmai hozzáértést képviselő humán erőforrás az üzleti szférából érkezett kollégák személyében.
(BrandTrend)