Kategória: Hír és Karrier.

Admin kategória: Hír.

Az IAB Hungary elnöksége Gyovai Györgyit, a Nestlé kommunikációs és marketing igazgatóját kérte fel a szervezet Hirdetői Klubjának vezetésére. A szakember 2015 júliusától veszi át a hirdetői oldalon dolgozó kollégáknak szerveződött klub vezetését Tóth Gergelytől, akinek a Brain Bar Budapest irányítása és a Zirci Apátsági Sörmanufaktúra fejlesztése köti le az energiáit.

Gyovai Györgyi a stratégiaalkotás, valamint számos FMCG kategória területen szerzett innováció- és termékfejlesztési és márkaépítési tapasztalattal rendelkező marketing specialista, aki elmondta: “Célom az IAB Hirdetői Klubjának eddig elért eredményei mentén új lendületet adni, további kollégákat bevonni és egy hasznos, inspiráló fórumot biztosítani, ahol az aktuális témákról lehet – magunk közt – beszélgetni.”

gyovai_gyorgyi

Az IAB Hirdetői Klub a megrendelői oldalon dolgozó kommunikációs és marketinges kollégák fóruma. A 2012 novemberében alapított klub célja, hogy olyan hiánypótló fórumot biztosítson a vállalatok számára, ahol a digitális marketing piacot érintő konkrét javaslatok és tettek születhetnek, mely előre lendíti az iparág és ezzel együtt a vállalatok digitális kommunikációjának a fejlődését.

A klub megálmodásában és megalapításában Tóth Gergelynek hatalmas szerepe volt, hiszen többek között az Ő szakmai vezetésével és aktív közreműködésével keltek életre a ma is nagy sikerrel működő klubestek, ahol az elmúlt években közel 100 szakember fordult meg és cserélt eszmét. “A hirdetői klub izgalmas teret adott a hirdetői kollégákkal való eszmecseréhez, az elmúlt alkalmakon komoly szakemberekkel, zárt körben beszélgethettünk az iparági jövő vízióktól, az ügynökségek – ügyfelek szerepdefinícióin át, a video formátum használatán keresztül a social CRM üzleti monetizálási lehetőségeiig. Örülök, hogy Györgyi személyében új lendületet kaphat a Klub, résztvevőként továbbra is támogatni és látogatni fogom a klub eseményeit”- mondta el Tóth Gergő, aki még a Heineken marketing vezetőjeként vett részt a Hirdetői Klub megalapításában.
(BrandTrend)