Kategória: Karrier és Képes hír.

Molnár Éva az IS Innovative Solutions-nél kezdte pályafutását, ahol főbb feladatai közé tartozott a POS kampányok lebonyolítása és az azokhoz kapcsolódó egyedi eszközök fejlesztése, a kereskedelmi promóciók szervezése, illetve az online és közösségi marketingmegoldások menedzselése olyan ügyfelek számára, mint a Chio, a Philips vagy a Henkel. 2014-ben került a Next Shiphez, ahol senior account managerként főként induló projektekre és startupokra koncentrálva arculattervezési, márkakommunikációs, csomagolás- és kreatív tervezési feladatokat látott el.

Molnar-Eva-Crane

Molnár Éva 2015 elején kezdett dolgozni a Crane-nél ügyfélkapcsolati menedzserként. „Olyan embert kerestünk a csapatba, aki fiatalos szemléletével és lendületével hatékonyan tudja támogatni a MasterCardnak dolgozó teamet. Éva fő feladata a tavalyi Content Marketing Award fődíjas Úti Tippek kampány üzemeltetése és továbbfejlesztése” – mondta el Bodnár József, a Crane ügyvezető igazgatója. Az idén 10 éves ügynökségnél az új ügyfélkapcsolati menedzser feladata lesz a pénzügyi szolgáltató innovatív fizetési megoldásokra épülő kampányainak és a fesztivál-megjelenéseinek a koordinálása.

Molnár Éva a Budapesti Gazdasági Főiskola Nemzetközi kommunikáció szakán, azon belül is Reklám szakirányon szerezte meg diplomáját. Az alma materbe több éven keresztül tért vissza meghívott előadóként, ahol grafikai alapismereteket és nyomdai eljárásokat tanított a hallgatóknak. Szabadidejében szívesen foglalkozik fotózással, valamint érdeklődik a gasztronómia és a kulturális rendezvények iránt is.
(BrandTrend)