Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már túl fontos a vevők számára ahhoz, hogy megvásárlásukkal a Black Friday ajánlatokig várjanak.

“A korábbi években azt láttuk, hogy augusztusban és szeptember elején csak a legszükségesebb műszaki eszközöket szerzik be az iskolakezdéshez, a többivel inkább a Black Friday akciókig várnak” – mondta el Veress Zoltán, a MediaMarkt mobiltelefon kategória vezetője. „Idén azonban azt tapasztaljuk, hogy az okostelefonoknál nem esett vissza az ősz elején megnövekedett kereslet, a Fekete Péntek akciókat meg sem várták, máris dupláztak a vevők. Tapasztalatunk szerint a novemberi akciószezonban a telefonok iránti kereslet átlagban háromszorosa egyébként is az átlagos hónapokénak. Az idei év érdekessége lehet, hogy a mostani vásárlási láz egybe fog érni az előttünk állóval” – zárta gondolatait a szakember.