Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

A 2020-ban derült égből érkezett COVID pandémia kihívásaira adott kreatív megoldásokban látja egy új korszak kezdetét egy budapesti butik kreatív ügynökség.

A REPLY Challenge 48 órás hackatonján 70 ország  522 pályamunkája versenyzett a Post-Covid világ kreatív kihívásain. A LAVOR Collective, a Branded Content kategória győzteseként kezdte el együttműködését a világ egyik vezető autógyártó konszernjével, a Fiat Chrysler Automobiles-al (FCA).

A Remember Your Nature koncepciója klasszikus, de kortárs: a világvárosok túlpörgött életéből házi-karanténba került emberek természetes szabadságérzetét adja vissza a 48 óra alatt készült munkával. A megoldás azért is nyerte el a zsűri tetszését, mert a tradicionális értékeket ötvözi egy reduktív innovációs szolgáltatás-ötlettel, ami egybevág a cégcsoport fenntarthatósági célkitűzéseivel és brand értékeivel.

A nyertes videó linkje: https://vimeo.com/423162950

A LAVOR 2017 óta Budapest belvárosában működő kreatív-ügynökség és kortárs tanácsadó cég. Csapatuk szerint csak bátorság kérdése, hogy a gyorsan változó jövőben a fekete-lyukakkal találkozva be merünk-e lépni az eseményhorizonton túlra. A komplex rendszerek által vezérelt kaotikus jövőben a kreativitás a legjobb eszközünk arra, hogy felkészüljünk a jövőre.