Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Rendszeres hírlevelek, tájékoztató cikkek, közösségimédia-posztok, valamint aktív forgalomterelés – többek között ezekkel az eszközökkel dolgozik a Magyar Hősök portál, hogy az egészségügyi dolgozók megsegítésére indult közösségi kezdeményezések hírét országszerte minél több emberhez eljuttassa. A Magyar Hősök egy olyan CSR-platform, amely igyekszik összegyűjteni az összes olyan kezdeményezést és akciót, amely a magyar egészségügyi dolgozók támogatását célozza a járvány elleni küzdelemben.

Felelős és társadalmilag érzékeny kommunikációs ügynökségként sokat gondolkodtunk azon – mi is, és az ügyfeleink is –, hogy mivel tudnánk kivenni a magunk részét a koronavírus-járvány elleni küzdelemből. Tudtuk, hogy csak olyasmibe érdemes belekezdenünk, amihez értünk, ezért kommunikációs és digitálismarketing-megoldásokban gondolkodtunk. Így született meg a Magyar Hősök egészségügyi CSR-platform ötlete” – mondta Kondor Anna, a Goodwill Communications ügyvezető partnere„Azt láttuk, hogy számtalan jó szándékú kezdeményezés indul a közösségi médiában az egészségügyi dolgozók támogatására, de pont a számosságuk miatt egyre nehezebben érik el hatékonyan a segíteni szándékozó embereket. Rájöttünk, hogy abban tudunk leginkább segíteni, ha a meglévő kezdeményesek hírét az előbbi eszközökkel minél több emberhez juttatjuk el. Ezzel egyben felhívjuk a közvélemény figyelmét az összefogás és a segítségnyújtás fontosságára is. A Magyar Hősök elnevezés pedig adta magát: egyrészt mert tiszteleg az egészségügyi dolgozók heroikus küzdelme előtt, másrészt könnyen megjegyezhető, és egyfajta összetartozást is sugall, amellyel könnyű azonosulni” – tette.

A kezdeti ötlet megszületését követően már gyakorlatilag másnap megkezdődött a Magyar Hősök oldal fejlesztése, az arculat megtervezése, és néhány napon belül elindult a portál első változata, valamint a Facebook- és Instagram-felülete. A weboldalon a hírlevél-funkció már a kezdetektől él, alig egyhetes fejlesztés és tesztüzem után március 31-e óta már teljes funkcionalitásában is működik a Magyar Hősök.

A tartalomgyártás intenzíven zajlik, már harmincnál is több kezdeményezés hírét osztottuk meg az oldalon, és körülbelül hasonló számú hír, illetve informatív tartalom jelent meg” – emelte ki Kondor Anna. A honlapon megtalálható tartalmakról rendszeres hírlevélben is értesülnek a feliratkozók, illetve a Magyar Hősök Facebook- és Instagram-felületein is elérhetők. „Emellett aktív forgalomtereléssel, fizetett posztokkal is igyekszik a kezdeményezések hírét minél több emberhez eljuttatni a portált üzemeltető Goodwill Communications” – hangsúlyozta az ügynökség ügyvezető partnere.