Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Másfél éve indította útjára a Coca-Cola Magyarország munkaerőpiaci elhelyezkedést segítő #énjövőm programja online képzési felületét. A program személyes képzéseit részben kiegészítő, részben átfedő modulok segítségével többek között önismeretet, kommunikációt, visszajelzések kezelését és állásinterjúra való jelentkezést is tanulnak a felhasználók. Miközben a felhasználók száma folyamatosan nő, a program statisztikái abba is betekintést engednek: kik, mikor és milyen indíttatásból tanulnak ma online Magyarországon?

Az #énjövőm program egyik legfontosabb célcsoportját a munkaerőpiaci visszatérésüket, vagy éppen pályaváltásukat előkészítő fiatal nők, kismamák és kisgyermekes anyukák képezik. Míg a személyes #énjövőm képzések résztvevői túlnyomó többségben nők, az online képzések esetében is hasonlóan alakul a regisztrálók száma: a résztvevők 84%-a, több mint 5100 felhasználó 22-25 év közötti nő.

A kismamák és kisgyerekes anyukák esetében vonzó szempont az online tanulásban, hogy bárhol, bármikor, akár megszakításokkal is végezhető, így megfelelő időbeosztás mellett akár kisgyerek mellett is új készségekre tehetnek szert, vagy az #énjövőm moduljainak segítségével akár saját vállalkozás indításához is segítséget kaphatnak.

A hagyományos, ősztől tavaszig tartó oktatási időszakokkal ellentétben – vagy inkább azt kiegészítve – a program online felületén a nyári hónapok a legforgalmasabbak. Az #énjövőm felület legnagyobb számú új regisztrálóját és egyben legaktívabb időszakát június-július folyamán regisztrálták, de az aktivitás a fesztiválszezon ideje alatt sem lankadt.

Az #énjövőm képzések másik fontos célcsoportja, a végzős egyetemisták számára ez az időszak gyakran már a gyakornoki programok, álláslehetőségek keresését jelenti: nekik segítenek a program álláskereséssel, önéletrajz- és motivációs levél írásával és állásinterjúra való felkészülésről szóló moduljai.

Document-page-001

Ha megtették a kezdő, regisztrációs lépést, a felhasználók szívesen áldoznak idejükből a képzésekre. Az #énjövőm felület 6100 felhasználója eddig összesen 92700 percet töltött képzéssel, sokan közülük pedig már mind a 11 modult teljesítették. Utóbbiak között messze a legnépszerűbb az önismereti kérdőív, ami a többi képzési modullal ellentétben nem klasszikus tananyag, hanem egy teszt formájában segíti a felhasználókat készségeik felismerésében és a számukra legideálisabb pálya kiválasztásában. A második legnépszerűbb modul az időgazdálkodásról szóló, amelyet szorosan követ a pénzügyi ismeretekről és a kommunikációról, visszajelzések kezeléséről szóló tananyag.