Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

A magyar üzleti turisztikai piac szereplőit kilencedik alkalommal jutalmazták Business Excellence díjjal. A Gundel Étteremben megtartott díjátadón a Hilton Budapest kapta a legjobb budapesti business hotelnek járó elismerést.

Az egyik legfontosabb szempont a Hilton Budapest számára a személyre szabott külön figyelem. Ezt az egyéni odafigyelést már a megérkezéskor érezheti a vendég, mikor kedvenc italával fogadják őt, de ugyanezt garantálja a szálloda vendégkapcsolati (Guest Relations) csapata is, akik a Hilton nemzetközi és helyi törzsvendégeivel már érkezés előtt felveszik a kapcsolatot és részletekbe menően egyeztetnek a sikeres üzleti utat megalapozva. A Hilton Budapest mai napig fenntartotta a manapság már ritkaságszámba menő Concierge csapatát is, amely készen áll minden ad hoc jelentkező igény kielégítésre – írják.

„Szállodánk, mely 42 éve a fővárosi élet szerves része, a közelmúltban teljeskörű felújításon esett át.  A többszörösen díjnyertes tervezéssel sikerült a történelmi környezetet egy klasszikusan elegáns belsővel összhangba hozni. Megannyi törzsvendégünk kerül ki az üzleti szegmensből, akik az állandó, magas minőséget részesítik előnyben, gyakori tartózkodásuk által második otthonukként tekintenek szállodánkra. Rengeteg a visszatérő megrendelőnk rendezvények terén is. A szervezésre és lebonyolítására külön szervíz csapatunk áll rendelkezésre. Egy-egy esemény sikeréért, dedikált rendezvényszervezőink a bankett csapattal együtt, a szerződés megkötésétől az utolsó vendég elutazásáig fogják a megrendelő kezét” – mondta el Peter Knoll szállodaigazgató.