Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

A konzolok – ezek közül is a Sony PlayStation 4 és a Microsoft Xbox One különböző modelljei – a legnépszerűbbek az Extreme Digitalnál. A két gyártó fej-fej mellett halad, egyik hónapban az egyik ad el többet, a másikban a másik, a Nintendo Switch egyelőre kevésbé népszerű.

A webáruházban különálló termékkategóriát képeznek a PC-s és konzolos irányítók: ezek a második legnépszerűbb terméknek számítanak, négyből három konzolhoz vesznek extra irányítót.

Az eladási számok alapján a gamer monitorok idén feljöttek a harmadik helyre: ezek játékgépekkel és PC-vel egyaránt használhatók. Mivel tavalyhoz képest mintegy húszezer forinttal csökkent a videojátékos képernyők átlagára, ezek most népszerű ajándéknak számítanak, a legnépszerűbb márka közülük az LG. A legtöbben 27-32 colos, vagy ennél is nagyobb, tehát már tévéméretű képernyőt választanak, és ezek között is kimagasló az ultra-HD felbontású modellek aránya, pedig az utóbbiak előnyeit csak a konzolok csúcsmodelleivel, vagy egy erős PC-vel lehet kihasználni.

A monitorok után a gamer billentyűzetek, egerek és mikrofonos fejhallgatók számítanak a legkeresettebb kiegészítőknek: 10 eladott konzolra 7,5 darab eladott billentyűzet, 6,8 darab gamer egér, és 7 darab eladott headset jut. Előbbieket elsősorban a PC-s játékosok, az utóbbiakat a konzolosok vásárolják. Népszerűségük leginkább a PUBG, a Fortnite és más hasonló játékok előretörése nyomán ugrott meg. A drágább, térhangzású típusokon játék közben azt is hallani, hogy milyen irányból lőnek az ellenfelek, ami ezeknél a játékoknál elengedhetetlen. A headsetek közül a Kingston, a billentyűzetekből a Spirit of Gamer, az egerek közül a Logitech termékeit választják leggyakrabban.

Gamer székből a Gamdias, hangfalból a Genius a legfelkapottabb márka az Extreme Digitalnál.