Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Jägermeister SCHARF néven új ital jelent meg a bárok és a boltok polcain. Alapját az eredeti receptúra adja, de nagyobb szerepet kapott benne a gyömbér. 

A világon elsőként Magyarországon mutatkozott be az új, minden eddiginél gyömbéresebb Jägermeister SCHARF. Az ital 2019 áprilisában került először a boltokba, azóta zajlik a termék világszintű bevezetése.

Megalkotása során a 80 éve kidolgozott receptúrát használták fel, amiben 56 növényi összetevő található meg, annyi különbséggel, hogy most a gyömbér és a galanga gyökér kapta főszerepet, amelyek meghatározzák az ital tüzes karakterét. 

A csípős fűszeresség annyira felerősödött az új változatban, hogy ezt már a névben is szerették volna kiemelni. A scharf német szó, jelentése: csípős, erős. Ahogyan Nils Böse, a Jägermeister globális márkanagykövete elmondta: “Valóban csípős, amellett, hogy sokkal citrusosabb is, ezért a nagybetűs SCHARF név egyértelműen indokolt. Sokan szeretik az erőteljes, szokatlanabb ízeket, és nyitottak arra, hogy egy ismerős dolgot kicsit újrahangolva tapasztaljanak meg. Az eredmény határozottan más, mégis egyértelműen Jägermeister.

Ahogyan Sebastian Koenen, a globális innovációs és design csapat vezetője elmondta: “Hűek maradtunk a gyökereinkhez, de a világ legsikeresebb gyógynövénylikőrének gyártójaként szeretnénk a vásárlóknak új impulzusokat is adni mind ízben, mind dizájnban, mind kommunikációban.” A márka nemcsak az íz tekintetében volt bevállalós, de a SCHARF kinézetében, stílusában is szokatlanul vakmerőt alkotott. Egyedi külseje miatt feltűnő, és könnyen felismerhető a polcokon.

A Jägermeister SCHARF jéghideg shotként, -18°C-on az igazi.