Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Minden 2008-ban kezdődött, amikor a LEGO partnerségre lépett japán Cuusoo Systemmel, hogy lehetővé tegye a LEGO rajongók ötleteinek valóra váltását. Mára a LEGO Ideas egy több mint egymillió LEGO rajongót tömörítő közösségi platformmá nőtte ki magát rengeteg ötlettel és közös alkotással, nagyszerűen példázva az ikonikus LEGO építőkockában rejlő kreatív potenciált.

A platform 10 éves fennállása alatt a LEGO felnőtt rajongói szerte a világon több mint 26 000 ötletet terjesztettek elő az új LEGO termékekre, és 23 LEGO Ideas készletet indítottak el.

„A LEGO Ideas hűen tükrözi rajongói közösségünk erejét.  Az elmúlt 10 év alatt rajongóink számos fantasztikus ötlettel álltak elő, amelyek később igen népszerű szettekké váltak. Ezek az alkotások újra és újra megmutatják nekünk, hogy LEGO elemekből bármit meg lehet építeni. Szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki hozzájárult ahhoz, hogy a LEGO Ideas elnyerje mai formáját. Ez egy fantasztikus, támogató és kreatív globális közösség, és kíváncsian tekintek a következő évek remek ötletei elé” – mondta el Julia Goldin, marketing vezérigazgató-helyettes az évforduló kapcsán.

10_eves_a_LEGO_Ideas

Daiva Staneikaite Naldal, a LEGO Ideas igazgatója elmondta: „Az évek során felismertük, hogy a rajongói közösségek rendkívül lelkesek és tele vannak energiával, és nagyon vágynak arra, hogy megosszák és megpróbálják valóra váltani saját alkotásaikat. Nagyon izgatott vagyok, hogy tíz év alatt ezt a nemzetközi közösséget több mint egymillió tagúvá sikerült bővítenünk.  A LEGO Ideas erős bizonyítéka annak, hogy ez a kreatív közösség együttes erővel nemcsak nagyszerű termékeket hoz létre, de hiteles és lebilincselő rajongói történetekkel szolgál.”

Idén a LEGO Ideas élményt kiterjesztve olyan versenyeket indítottak, ahol a rajongók feltölthették alkotásaikat és animációikat, majd a legjobbakat megosztottuk és megünnepeltük a LEGO közösségi média felületein.

„Ennyi szenvedélyt és kreativitást látni varázslatos. Akár kicsi, akár nagy, a folyamatosan érkező új és innovatív ötletek, amiket felnőtt rajongóink töltenek fel, egyfolytában lenyűgöznek minket. Továbbra is folytatjuk a felület fejlesztését, hogy az felnőjön rajongóink páratlan kreatív potenciáljához” – mondta Daiva.

Érdekességek:

  • 10 év
  • Több mint egymillió tag
  • Több mint 26 ezer feltöltött termékötlet
  • Több mint 166 ötlet, amit 10 ezren támogattak
  • 23 hivatalos LEGO készlet

(BrandTrend)