Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Három díjat kapott a K&H a Mastercard – Az év bankja versenyen, köztük elnyerte a Mastercard – Az év fenntartható bankja 2018 díjat, köszönhetően többek között annak, hogy ma már minden 10. bankfiók zöld irodaként üzemel, tehát nincs direkt fosszilis energiafelhasználás.

A fenntartható fejlődés a K&H Csoport működésének meghatározó alapelve, amit jól mutat, hogy elnyerte a Mastercard – Az év fenntartható bankja 2018 díjat. „Pénzügyi közvetítő szerepünknek köszönhetően nagy hatással vagyunk arra a környezetre, amelyben élünk, hiszen több mint 4000 kollégával 206 bankfiókot üzemeltetünk országszerte, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfél számára kínálunk pénzügyi megoldásokat. Célunk ezért, hogy megfelelően reagáljunk a társadalom környezeti igényeire, és hozzájáruljunk ahhoz, hogy a társadalom tagjai ma is és a jövőben is teljes életet élhessenek” – tájékoztatott Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója a díj kapcsán.

„Nemcsak saját tevékenységünkkel szeretnénk példát mutatni a fenntartható fejlődésre, hanem a fiatal generáció figyelmét is fontosnak tartjuk ráirányítani az ő jövőjüket alapjaiban meghatározó fenntartható gondolkodás elsajátítására. K&H a fenntartható agráriumért címmel ezért évről évre ösztöndíjpályázatot hirdetünk azoknak a fiatal agrárszakembereknek, akik tanulmányaikkal és kutatómunkájukkal az agrárium hosszú távú, egészséges és fenntartható növekedését tartják szem előtt. Az elmúlt négy évben mintegy 29 ifjú agrárkutató munkáját sikerült a programmal támogatni” – hangsúlyozta ki Horváth Magyary Nóra.

A K&H Csoport társadalmi felelősségvállalási tevékenysége, amellyel kiemelten a vállalkozásösztönzés, a pénzügyi oktatás, a környezetvédelem és az egészség területére fókuszál, a Mastercard – Az év társadalmilag felelős bankja 2018 3. helyezését érte el. „A hosszú távú társadalmi elkötelezettségünk mellett ugyanolyan fontos számunkra a folyamatos megújulás, a digitális gondolkodás és a most felnövő generáció dinamizmusához igazodó megoldások, meglévő programjaink ezért folyamatosan új elemekkel bővülnek.  Így például a K&H Vigyázz, kész, pénz! oktatási vetélkedőnk idén kiegészült a vigyázz#KáPé mobilalkalmazással, illetve 8 Youtube vloggert kértünk fel arra, hogy a legfiatalabbak nyelvezetén, egyszerűen és közérthetően beszéljenek alapvető pénzügyi témákról. 15 éves gyermekegészségügyi programunkat idén a K&H gyógyvarázs: gyermekem varázslatos gyógyulása pályázattal ünnepeljük, a Start it @K&H inkubátorprogramunk pedig mára vezető hazai nagyvállalati inkubátorrá vált” – tájékoztatott a kommunikációs szakember.

A K&H lakossági hitelkártyák megújulásával egy formabontó, mégis fogyasztóbarát termék jött létre a hitelkártya piacon, amely a Mastercard – Az év lakossági hitelterméke 2018 3. helyét érte el. A K&H hitelkártya egy valós biztonsági tartalék, amely a szokványos hitelkártya adottságokon felül olyan további előnyökkel is jár, mint a nagyon kedvező kamatszint, a mai piaci trendeknek megfelelő pénzvisszatérítési mechanizmus és papírmentes, elektronikusan letölthető havi kivonatok.
(BrandTrend)