Kategória: Hír.

Admin kategória: Hír.

A Telenor kutatásai szerint az egyre növekvő számú online vásárlások mögött jól körülhatárolható vásárlói szokások azonosíthatók be. Az online vásárlók egy köre pontosan tudja, hogy mit keres: például egy kártyás előfizetést, vagy határozottan a legújabb csúcskészüléket célozza meg; közös azonban, hogy ha már a vásárlási döntés megszületett, gyorsan szeretnék elintézni ennek minden lépését, egészen a fizetésig.

Mások ezzel szemben szeretnének alaposan tájékozódni, információt szerezni a különböző tarifákról a szolgáltató weboldalán. Ők több időt is töltenek információszerzéssel az online vásárlás előtt, és jól behatárolható az a vásárlói kör is, aki bár minden részletet alapos körültekintéssel online szerez be, a vásárlásra végül egy üzletben kerít sort.

A netshopos vásárlók általános elvárása, hogy a vásárlási folyamat során egyértelműen lássák a költségeket, és mobilon is hatékonyan használhassák a webshopot. Ahogy a szórakoztató tartalmak fogyasztásánál is a mobil platformok előretörése figyelhető meg, úgy mára az online vásárlások is a mobiltelefonok felé terelődnek a számítógépes felületek felől. A Telenor adatiból kiolvasható trendek alapján idén a mobiltelefonon történt online vásárlások száma már meghaladta a számítógépen bonyolított vásárlásokét. Mindezeket figyelembe véve a Telenor a közelmúltban megújította netshopját, ahol a tarifák mellett a készülékek és tartozékok paraméterei is könnyen összehasonlíthatók, így mindenki megtalálhatja a számára ideális választást, miközben a költségek is átláthatók, akár nagy-, akár kisképernyős felületen böngészve.
(BrandTrend)