Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Karácsony idején az emberek még több szeretettel fordulnak egymáshoz, és ezeket a napokat mindenki örömmel szépíti meg az ünnep jellegzetes csemegéivel. Ez a kényeztetés ideje – és nincs még egy város, ahol mindezt érzékletesebben élhetnénk meg, mint Párizs. A Nespresso idén a neves belsőépítésszel, India Mahdavival együttműködve alkotta meg ünnepi kínálatát, a párizsi ínyencségek által ihletett Limited Edition kávékollekciót.

A Variations kávék a párizsi cukrászdák tradicionális ínyencségeit, a macaron és a praliné ízeit idézik, művészi csomagolásukat pedig India Mahdavi álmodta meg, aki ugyanebben a stílusban tervezte meg a boutique-ok dekorációit és a kampány kommunikációs anyagait is. A Párizsban dolgozó India Mahdavi nevéhez fűződik a világ néhány leghíresebb modern terének kialakítása: a londoni The Gallery at Sketch vagy éppen a párizsi Jean François Piège. A tervező munkái mára a ragyogó színekkel telített, elegáns dizájn szinonimájává váltak.

Mahdavi minden alkotására úgy tekint, mint a divatvilág egy kifinomult darabjára, így jellegzetes stílusa a Nespresso Variations kávék pasztellszínein és játékos formáin is azonnal felismerhető. A két különleges ízesítésű és egy nem ízesített kávéból, valamint a limitált példányszámban készülő kiegészítőkből Mahdavi olyan kollekciót állított össze, ami egyaránt tűzbe hozza a kávé és a dizájn szerelmeseit.

„Szerettem volna egy kis ábrándozással megfűszerezni a Nespresso világát, úgy tervezve meg az új kapszulákat, hogy azok az égen úszó felhőkhöz hasonlóan megmozgassák a képzeletet, első pillantásra felidézve az emberekben a finomságok képét,” mesélte a művész, akinek sikerült érzelmekkel és gyengédséggel gazdagítania a kávé funkcionális és urbánus univerzumát. „Olyan kapszulákat szerettem volna, amelyek már ránézésre is ízletesek, és azonnal beindítják az emberek fantáziáját” – mondta India Mahdavi.
(BrandTrend)