Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Az E.ON célja, hogy ügyfelei gyorsan, kényelmesen, a technikai fejlődés adta lehetőségeket kihasználva intézhessék ügyeiket. Az energiaszolgáltató ezért mostantól már három kiemelt ügytípus esetén működtet gyors és kényelmes, a nap 24 órájában rendelkezésre álló tájékozódási lehetőséget. A felületek fő célja, hogy az igénylő számára mindig pontos információt biztosítson arról, hogy ügye jelenleg hol tart, mi az, ami eddig történt és mi a következő lépés – írják.

Ez a funkció az alábbi ügyek esetén érhető el:

  • Áram új bekapcsolás
  • Tartozásrendezés
  • Háztartási méretű kiserőmű (HMKE) engedélyezés

A belépés a felületekre egyszerű, minden esetben két azonosító megadására van szükség – megfelelve a személyes információk védelmét célzó rendelkezéseknek és biztosítva a pontos tájékoztatást. Az egyik a felhasználó azonosító, amely minden számlán megtalálható, emellett pedig magát az ügyet vagy folyamatot kell azonosítani – az igénybejelentés számát, vagy tartozásrendezés esetén a szerződéses folyószámla számot kell megadni.

Az energiavállalat nyáron kezdte meg új kisfeszültségű üzemirányítási rendszerének éles tesztüzemét, amelytől gyorsabb hibaelhárítást és ügyfélélmény-növekedést várnak. Az is újdonság, hogy a cég Google alapú térképen teszi elérhetővé a tervezett üzemszüneteket Facebook és weboldalán. A vállalat közösségi Facebook oldalán az ügyfelek, érdeklődök üzeneteit július óta Boti, egy a beérkező kérésekből folyamatosan tanuló chatbot fogadja, a nap 24 órájában rendelkezésre állva. E sorba illeszkedik a számlához és ügyintézéshez kapcsolódó folyamatok digitálissá tétele, melyek a gyorsaságuk és kényelmességük mellett egyúttal csökkentett környezetterhelést is jelentenek.
(BrandTrend)