Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Dr. Paulinyi Gergely és Dr. Reith András a kétezres évek elején kezdtek el közösen dolgozni a Mérték Stúdióban, ahol 2004-ben létrehozták saját, Paulinyi-Reith műtermüket – ez pedig az első határozott lépés volt az önállósulás felé. Ekkor alkották meg innovatív pályaművüket, a Haller Kert építészeti tervpályázatát is, amely hazánkban úttörőként mutatott komplett fenntarthatósági koncepciót, ami így már akkor magában hordozta a cég jelenlegi alapelveit. A cégcsoporthoz olyan kiemelt épületek köthetők, mint az egyik legismertebb budapesti városmegújítási fejlesztés, a Corvin Sétány legelső, FIABCI-díjas kereskedelmi és irodaprojektjei, a szintén FIABCI-díjas Kodály Központ megvalósítása, az Európa legnagyobb biodómját magába foglaló Pannon Park projekt, vagy a MIPIM Best Futura Mega Project kategória egyetlen európai döntőse, a Liget Budapest egyes épületei.

Az új márkanév a Mérték Group Zrt-hez tartozó cégeket átláthatóbb struktúra mentén egységesíti P-R&P Zrt., vagyis Paulinyi-Reith & Partners Zrt. néven, ami a fokozott személyes felelősségvállaláson túl a nemzetközi célkitűzéseket is jobban érzékelteti.

Paulinyi_Gergely

A cégcsoporthoz fennállása óta közel 500 000 m² korszerű irodaterület tervezése és nagyságrendileg 250 000 m² műemléki épület felújításának tervezése kapcsolható. Országszerte és külföldön 700 000 m²-nél is több kereskedelmi épület tervezése köthető hozzájuk. A most épülő Etele Plaza a legmodernebb BREEAM környezettudatos épületminősítés alapján készül. A nevükhöz fűződik továbbá 71 000 m² edutainment funkcióba sorolható létesítmény is, többek közt a Pannon Park és a Magyar Innováció Háza – melyek olyan épületek, ahol az élmény alapú oktatásnak köszönhetően az edukáció és a szórakoztató ipar találkozik egymással. Jelentős városléptékű terveik között szerepel a 3 hektár összterületű Kelenföld városrehabilitációs fejlesztés, valamint a nagyszabású kínai Dong Ying beruházás a maga 430 hektárjával.

Reith_András

A brandváltás során a cégcsoport arculata mellett megújultak az online kommunikációs felületek is, melyeken keresztül folyamatosan követhetők lesznek az aktualitások és az új beruházások tervei is. A cégcsoport új szlogenje igazodik a nemzetközi piacra lépés víziójához és a márka környezettudatos szolgáltatói profiljához: Our architecture, your tomorrow.

“Víziónk, hogy 2025-re egész Közép- és Kelet-Európa leginnovatívabb építészeti cégcsoportjává váljunk” – árulta el Dr. Paulinyi Gergely és Dr. Reith András.
(BrandTrend)