Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Az OTP Mobil a még egyszerűbb felhasználói élmény biztosítása érdekében az év végén összekapcsolta két termékét, a Simple alkalmazást és a SimplePay online fizetési rendszert. A fejlesztésnek köszönhetően az applikáció több mint 400 000 regisztrált felhasználója számára lehetővé vált, hogy egyszerűen és biztonságosan fizessenek a SimplePay megoldást használó 3200 webshopban.

A két termék összekapcsolását követő másfél hónapban csaknem 10 000 Simple fiók regisztráció történt a webshopokban történő fizetési folyamat során, ezekből pedig több mint 5000 vásárló olyan profillal jelentkezett be a vásárláshoz, amelyet még korábban az alkalmazásban hozott létre. Az online fizetési folyamat során újonnan regisztrált felhasználóknak csaknem 10 százaléka pedig az alkalmazást is elkezdte használni a regisztráció után.

„Nem kérdés, hogy egyre nagyobb népszerűségnek örvend hazánkban is az online kereskedelem, a webáruházak forgalma 2017-ben átlépte a 420 milliárd forintot, az ország népességének csaknem fele már kipróbálta az online vásárlásban rejlő lehetőségeket. A Simple alkalmazás és a SimplePay online fizetési platform közötti átjárás biztosításával amellett, hogy még kényelmesebb fizetési élményt nyújtunk az online vásárlások során, a kereskedőket is segítjük, hiszen a Simple applikáció több mint 400 000 felhasználót számlál” – összegezte az eredményeket dr. Al-Absi Gáber Seif, az OTP Mobil ügyvezető-helyettese.

Az OTP Mobil adatai szerint összesen 712 webáruházban vásároltak eddig Simple fiókkal, ami a teljes partnerhálózat 22,5 százalékát teszi ki. A két rendszer összekapcsolása az elmúlt másfél hónapban összesen 25 000 tranzakciót eredményezett, a tranzakciók értéke meghaladta a 300 millió forintot.
(BrandTrend)