Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Idén harmadik alkalommal hirdette meg a hazai értékesítési helyek – például hiper-, és szupermarketek, diszkontáruházak, drogériák, szakboltok – számára a Trade Magazin a SuperStore versenyt. A rangos megmérettetésen ezúttal is azok az üzletek indulhattak sikerrel, amelyek külső és belső megjelenése a leginkább harmonizál vásárlóik igényeivel, ahol a koncepciónak megfelelő a dizájn, és ahol mindez jól láthatóan visszaköszön a kiszolgálásban, a kommunikációban is.

A Lidl Magyarország idén két kategóriában is elnyerte a legjobbaknak járó elismerést. A nemzetközi szakmai zsűri véleménye alapján diszkont kategóriában a Lidl Magyarország budapesti, Margó Tivadar utcai üzlete érdemelte ki a SuperStore címet.

A vállalat Közönségdíjat nyert, szintén fővárosi Hungária körúti üzlete környezetbarát megoldásaival emelkedik ki a hazai áruházak közül.

A Lidl Magyarország igazán büszke a SuperStore díjakra, hiszen azokkal, a vállalat számára is legfontosabb értékeket, a mindig friss termékeket, és a környezettudatos, fenntartható fejlődés támogatását díjazták. Külön öröm, hogy az elismerések azt mutatják, a szakmai bizottság és a vásárlók egyaránt nagyra értékelik a Lidl Magyarország törekvéseit” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
(BrandTrend)