Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

A UPS újonnan bejelentett UPS Returns® Manager szolgáltatása révén olyan ingyenes online programot kínál a kereskedők részére, mellyel saját szabályaiknak megfelelően irányíthatják a visszaküldött szállítmányokat.

A UPS üzleti ügyfelei mostantól anélkül kezelhetik a visszatérő szállítmányokat, hogy új technológiát kellene integrálniuk saját IT rendszereikbe. A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók a ups.com számítógépen és mobiltelefonon is elérhető csomagkövető oldaláról, vagy a visszaigazoló e-mailjükből szerezhetik be a visszaküldéshez szükséges nyomtatványokat.

A Magyarországon is elérhető UPS Returns Manager értékes eszköz lehet a globális piacon jelenlévő e-kereskedők számára, ahol a vásárlók évente több száz milliárd dollár értékű terméket küldenek vissza. Különböző iparági becslések szerint pedig az ingyenes visszaküldés opciója az eladások 10-15 százalékát emésztik fel.

“Az online áru-visszatérítések sok európai kereskedőnek és ügyfélnek jelentenek nehézséget. A UPS Returns Manager viszont leegyszerűsíti ezt a folyamatot” – mondta Abhijit Saha, a UPS Europe marketing alelnöke. “Megoldásunk nagyfokú segítséget nyújt minden csomagküldőnek, különösen a kis és közepes méretű kereskedőknek, akik nem rendelkeznek megfelelő technikai háttérrel. A UPS az első logisztikai vállalat, mely csomagkövető rendszeren belül kínál megoldást áruvisszaküldéshez.”
(BrandTrend)