Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

A CEWE csoport összesen 593,1 millió euró forgalmat bonyolított le az elmúlt üzleti évben, adózás előtti eredménye pedig elérte a 46,2 millió eurót, mellyel a vállalat túlteljesítette a célszámokat – derül ki a cég éves jelentéséből.

A számok mögött mintegy 6,2 millió CEWE Fotókönyv és több mint 2,23 milliárd előhívott fotó értékesítése áll. A feldolgozott fotók 97,5 százaléka ma már digitálisan érkezik be a céghez, több mint 64 százalékuk a kiskereskedelmi partnereken keresztül. A mindebből befolyó összesen 452 millió euró árbevétel mintegy 8,9 százalékkal haladja meg az előző évi eredményt, a negyedik negyedév forgalma pedig 8,4 százalékkal nőtt 190 millió euróra 2016-ban.

A fotókidolgozás, fotókönyv-, valamint fotós ajándéktárgyak és dekorációk készítése mellett digitális nyomdai üzletággal is rendelkező CEWE Magyarország Kft. ugyancsak pozitív mérleggel zárta az előző üzleti évet, az árbevétel 18 százalékos növekedés után meghaladta a 2 milliárd forintot.

A hazai vállalat a CEWE Fotókönyvvel idén hatodszor nyerte el a Superbrands minősítést, a CEWE márkaismertsége a Nielsen felmérése szerint 70 százalékos a magyar lakosság körében.

A csoport, és így a magyarországi leányvállalat idén is szem előtt tartja a környezetvédelem és a társadalmi felelősségvállalás fontosságát. Az elmúlt évtől már minden egyes CEWE termék klíma-semleges, vagyis a cég egy 200 ezer hektáron elterülő, védett terület megóvásához járul hozzá Afrikában, mellyel kompenzálja a széndioxid kibocsátását. Emellett a társaság az elmúlt évek gyakorlatát követve nemzetközi szinten támogatja az SOS Gyermekfalvakat, a 2017-es 170 ezer eurós teljes hozzájárulásból 10 ezer eurót, vagyis mintegy 3 millió forintot fordítottak a magyarországi SOS Gyermekfalvak lakóinak nyári táboroztatására.
(BrandTrend)