Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Műszaki áruházak között a legjobbként második helyezést ért el a MediaMarkt Az Év Internetes Kereskedője 2017 versenyén. Közel 400 vállalat szerepelt a jelöltek között. A nyertesek kiválasztásában a szakmai zsűri, felhasználói élményért felelős szakemberek és a vásárlók is közreműködtek. A vállalat folytatja a webáruház fejlesztését, hogy vevői számára még kényelmesebb és biztonságosabb online vásárlást tegyen lehetővé.

Online vásárláskor a kiválasztott termék paraméterei és a felhasználói vélemények mellett kiemelt jelentőséggel bír a kereskedői háttér is: nem mindegy, kitől vásárolunk, az adott webáruháznak ki a tulajdonosa, üzemeltetője. Fontos szempont, hogy honnan szerzi be a termékeket és milyen garanciát, kiegészítő szolgáltatásokat kínál hozzájuk. Ezek a szempontok is szerepet játszanak a vásárlói bizalom kialakításában és megtartásában.

Egy webáruházban történő vásárlás tehát nagyban függ a vásárlók bizalmától, és az Év Internetes Kereskedője 2017 versenye is erről szól: a pályázók közül azok a kereskedők juthattak tovább a legjobbak közé, akik a közönség által és a felhasználói tesztelés során a legjobb értékelést kapták. A szakmai zsűri végül közülük választotta ki a nyerteseket a webáruház látogatottsági és a vásárlásai adatai, a kereskedő által alkalmazott üzleti modell, a webáruház megjelenése és használhatósága, és az adott évben folytatott fejlesztések alapján. A verseny fődíjasai között a MediaMarkt az előkelő második helyezést érte el nagyvállalati kategóriában.

„Egy webáruház sikerét különösen befolyásolja a márka iránti bizalom. A mi sikerünk sem lehetett volna ekkora, ha az elmúlt 20 évben az áruházak nem nyújtanak ilyen kiváló teljesítményt, és ezt a bizalmat nem építik fel magas szintű szolgáltatásokkal – magyarázta Szigeti Ferenc, a MediaMarkt webáruházáért felelős ügyvezető igazgató. – Azt gondolom ugyanakkor, hogy ez a helyezés a MediaMarkt többcsatornás értékesítési szemléletének eredménye is. A vállalat valamennyi értékesítési csatornájára figyelmet fordít, és azokat folyamatosan fejleszti a vásárlók kényelme és biztonsága érdekében.”
(BrandTrend)