Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

A Gemius az egyetlen lengyel vállalat, melyet jelöltek az idei IAB Europe piackutatási díjára. A Gemius díjra jelölt innovatív terméke, a gemiusAdReal lehetővé teszi az online hirdetési piac széles körű elemzését, figyelembe véve a felhasználók szemszögét is. Mind a kiadók, mind a hirdetők számára információt nyújt a konkurensek hirdetési tevékenységeivel kapcsolatban. A Gemiusnak a Közönségmérés, valamint a Fogyasztói Attitűdök és Viselkedés kategóriákon belül van lehetősége a győzelemre.

“A gemiusAdReal tavaly mutatkozott be, nagyon boldogok vagyunk, hogy ilyen hamar felfigyelt rá az európai online szektor. A lengyel piacon kezdődött az implementálás, ma pedig már Németországban, Romániában, Ukrajnában és Oroszországban is elérhető – mondta Piotr Ejdys, a Gemius vezérigazgatója. – Motiválnak és büszkeséggel töltenek el minket az IAB Europe kutatási díjakra való jelölések. A technológiánk világszerte egyedülálló, ezért nyújtottunk be tavaly kérelmet az amerikai szabadalmi hivatalba.”

“Már a gemiusAdReal létrehozásakor meg voltunk győződve arról, hogy forradalmi terméket alkotunk, a minőség új fokát hozva a piacra – magyarázta Marta Sułkiewicz, aki a Gemiusnál az online hirdetéssel kapcsolatos kutatások fejlesztéséért felelős. – Az adataink fontos támpontot adnak a független viewability mérésekkel kapcsolatos párbeszédben, amely érinti az inscreent (ad visibilityt) az olyan amerikai óriások felhasználóinak területén is, mint amilyen a Facebook vagy a YouTube. A programmatic hirdetési piac korában rendkívül értékes információforrást jelent a brand safetyvel kapcsolatban is. Lehetőséget ad a marketingeseknek, ügynökségeknek, kiadóknak és a szektor szervezeteinek, hogy kiterjesszék tudásukat az online hirdetési piacon, továbbá hogy tisztább képet kapjanak róla.”

A Gemius csoport már két IAB Europe trófeát tudhat magáénak. Tavaly egy olyan módszertanért kapott díjat, amely napi adatokat szolgáltat a honlapok nézettségével kapcsolatban (gemiusOvernight). Két évvel ezelőtt a vállalat megnyerte a „Legjobb európai piackutatási projekt” díjat, méghozzá egy olyan megoldásért, amely a kiadókat segíti a teljes elérésük megismerésében platformokra lebontva (Behavioral Panel Synthesis, BPS).
(BrandTrend)