Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Kiemelkedő teljesítménnyel zárta a 2016-os üzleti évet a UPC Magyarország. Az előfizetések száma (RGU) december végére meghaladta az 1 923 000 – et, ami 117 000-el több, mint egy évvel korábban. A cég teljes árbevétele éves szinten 6,5%-kal növekedett.

A UPC Magyarország 2016-os üzleti évének kulcselemei:

  • Az előfizetések száma (RGU) az év végére meghaladta az 1 923 000-et.
  • A UPC Magyarország hálózata országszerte több mint 107 300 új háztartásba jutott el.
  • A lakossági és üzleti ügyfelek összesített száma meghaladta a 823 000-et.
  • A mobil ügyfelek száma az év végére megközelítette a 63 000-et.
  • A UPC növelte hálózatának lefedettségét és kapacitását, valamint az innovatív eszközök számát, különös tekintettel a vidéki településekre, összhangban a kormányzat Digitális Magyarországért Fejlesztési Programjával.
  • Az innovatív TV és internet szolgáltatások növelték az előfizetők elégedettségét és segítették a meglévő ügyfelek megtartását, illetve újak megszerzését.

Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Románia vezérigazgatója: “Világos és ambiciózus üzleti stratégiánknak köszönhetően mind az előfizetések száma, mind az árbevétel tekintetében erős növekedést értünk el a 2016-os évben. A legutóbbi üzleti mutatók és ügyfélelégedettségi kutatások is azt bizonyítják, hogy a felhasználói élmény javításába és a hálózati fejlesztésekre fordított erőfeszítéseink eredményesek voltak. Éppen ezért a jövőben is további beruházások révén fejlesztjük hálózatunk minőségét és lefedettségét, valamint újabb innovatív megoldásokat vezetünk be annak érdekében, hogy ügyfeleink még jobban kihasználhassák a szupergyors hálózatunk nyújtotta lehetőségeket.”
(BrandTrend)