Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Megújul az E.on energiaszolgáltató ügyfélkezelési rendszere február 16. és 25. között, a fejlesztésre a gyorsabb kiszolgálás, illetve a korszerűbb és biztonságosabb adatkezelés érdekében van szükség.

Mivel az E.on Hungária csoport Magyarországon több mint hárommillió ügyfelet szolgál ki, az átállás nagy előkészületeket igényel. A rendszerfrissítés miatt semmilyen plusz költség vagy díjváltozás nem jelentkezik az ügyfeleknél – hangsúlyozta az E.on.

A fejlesztés időszaka alatt a vállalat változatlanul fogadja a hibabejelentéseket telefonon, személyesen és írásban, az ügyfelek kérésére végrehajtja a visszakapcsolásokat, valamint elérhető az általános tájékoztatás telefonon, személyesen és írásban is. Változatlanul lehetőség lesz a mérőállás rögzítésére automatán, sms-ben, online és az ügyfélszolgálatok termináljain, illetve az előre fizetős mérők feltöltésére is. Ugyanakkor korlátozottan lesz elérhető a vállalat ügyfélkezelési rendszere, illetve a számlák érkezésének időpontja is eltérhet a megszokottól.

A februári esedékességű számlák a megszokottnál korábban érkezhetnek. A csoportos beszedési megbízással fizető ügyfeleknél a fejlesztés megkezdéséig esedékes számláknál nem lesz változás, a rendszerfrissítés idejére eső számlák esetén azonban a megszokottnál később vonhatják majd le a havi díjat. Ezért előfordulhat, hogy egy hónapon belül kétszer történik levonás, így szükség esetén a limitkorlát emelésére érdemes lesz odafigyelni, hogy a megfelelő fedezet rendelkezésre álljon – jelezte az E.on.

Az átállás ideje alatt az online ügyintézési rendszerben csak a mérőállás-bejelentés funkció lesz elérhető, Komfort Kártyával való számlafizetésre pedig nem lesz lehetőség.

Az ügyfélszolgálati irodák nyitvatartási rendje nem változik, de a munkatársak sok esetben csak rögzíteni tudják a megkereséseket, ezeket utólag, írásban válaszolják meg.
(MTI – BrandTrend)