Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Több mint egymillió eurós (mintegy 308 millió forint) áruház-felújítási programba kezdett az Intersport Magyarországon, a beruházás eredményeként újabb munkahelyek születnek.

A sportszer-kereskedelmi hálózat magyar tagja 300 ezer eurós befektetéssel új arculatot ad szombathelyi áruházának, ezt követően még a tavasszal több mint 700 ezer eurós beruházással megújítja budaörsi egységét. A várhatóan március második felében Budaörsön újranyíló áruház alapterülete ezáltal 800 négyzetméterrel, 3000 négyzetméterre nő.

Horváth Csobán, az Intersport Magyarország ügyvezetője a közleményben kifejtette: a legmodernebb kereskedelmi technológiák meghonosítása ellenére nem csökken, hanem már az újranyitáskor 10 százalékkal nő a munkavállalók száma, miközben a további felújítások is újabb munkahelyeket teremtenek országszerte. A vállalatnak jelenleg 180 alkalmazottja van.

A Magyarországon 14 áruházat üzemeltető üzletlánc számára kifejezetten előnyös volt a hideg tél, a téli sportszezonban ennek is köszönhetően közel 20 százalékkal növekedett a forgalom. A legnépszerűbb termékek a korcsolyák, szánkók, téli kiegészítők voltak.

Az Intersport a magyar sportszerpiacon a harmadik legnagyobb szereplő, 2015-ben 6,26 milliárd, 2016-ban 6,36 milliárd forint árbevételt ért el, 2017-re pedig 6,8 milliárd forintot vár.

Az Intersport Magyarország tulajdonosa az Intersport Austria. Az Intersport több mint 50 éves, nemzetközi franchise hálózatként indulva vált a világ legnagyobb sportszer kereskedelmi hálózatává, a világ több mint 40 országában, több mint 5100 üzlettel van jelen.
(MTI – BrandTrend)