Kategória: Hír.

Admin kategória: Hír.

2017. április 27-én Budapesten kerül megrendezésre a munkáltatói márkaépítés legjelentősebb
nemzetközi eseménye, a World Employer Branding Day. A szakma kiválóságainak járó elismeréseket ünnepélyes keretek között vehetik át a díjazottak, nevezéseket a világ minden tájáról várja a nemzetközi zsűri egészen 2017 március 27-ig. A rendezvényen előadnak többek között a Facebook, Virgin Media, Brandfizz és a Tommy Hilfiger employer branding szakemberei.

20170125_Award

A világ legjobb munkáltatói márkaépítés specialistái gyűlnek össze idén áprilisban Budapesten: a szakmai
találkozó szerves részét képezi a legjobbaknak járó elismerések kiosztása. A nemzetközi szakmai találkozó a munkáltatói márkaépítés világszerte ismert ausztrál szakemberének, Brett Minchingtonnak nevéhez köthető, aki a magyarországi Brandfizz Employer Branding csapatával partnerségben hozza el Budapestre népszerű rendezvényét.

Brett_Minchington

Minchington szavaival: „Az employer branding fejlődésének korai szakaszában járó országok között sehol a világon nem tapasztaltam akkora figyelmet a munkáltatói márka iránt, mint Magyarországon. Világszerte egyre több munkáltatói márkaépítés-specialistát alkalmaznak és a World Employer Branding Day díjainak segítségével reflektorfénybe kerülhetnek a szakma kiválóságai. A munkáltatói márka ugyanis nem egy HR funkció, hanem üzleti funkció! Az employer brand vezetők szerepe mára már kulcsfontosságúvá vált abban, hogy versenyelőnyt építsen a cégek számára a legritkább erőforrás, a TEHETSÉG megtalálásában.”

A többek között networkingből és értékelő beszédekből álló eseményen az is kiderül, ki viheti haza az Employer Brand Leader of the Year megtisztelő címét. Global Leader és Emerging Leader alkategóriákban is kiosztják a díjat, mely így a három év alatti, és az azt meghaladó szakmai tapasztalatot különválasztva jelöli ki a leginspirálóbb szereplőket. Új kategóriára, a Golden Clip Awardra szintén a világ minden tájáról érkeznek nevezések egészen március 27-ig. Az egészen friss – 2016 óta létező -, 2017-ben globálissá bővülő díjat szakmai zsűri ítéli oda az alábbi három szempont alapján: kreatív megvalósítás, megoszthatóság és összhang a cég munkáltatói márkaképével.
(BrandTrend)