Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Új sales house-t hozott létre  a HGY Invest Kft. és Atmedia Kft. A piaci működését az újév első napjaiban indító cég a tervek szerint a hazai piac legnagyobb rádiós sales house-aként együttesen fogja értékesíteni a KOD Média Kft. portfóliójába tartozó közel 60 regionális rádióadó, valamint az MSC Kft. portfóliójába tartozó az MTVA által üzemeltetett Petőfi, Kossuth, Bartók és Dankó Rádió reklámidejét – az országban egyedüliként, a hirdetők számára összehangolt és egységes országos kampányok levezénylését biztosítva. A Radio Sales House (RSH) kezdeti céljának a jövő évre több mint 3 milliárd forintos árbevétel és közel 3 millió hallgató elérését tűzte ki.

A HGY Invest Kft (51%) és a 2010 óta Magyarországon is működő Atmedia kft (49%) által közösen tulajdonolt vállalkozás célja, hogy a hazai hirdetők továbbra is egycsatornás ügyintézéssel, valamint a lehető legegyszerűbb foglalási rendszeren keresztül férjenek hozzá a legteljesebb hazai országos rádiós lefedettséghez. Az új cég vezetését Hanák Tamás, a KOD Média és az MSC Média eddigi ügyvezetője, a kereskedelmi vezetői feladatokat pedig Galavics András, az MSC Média Sales House jelenlegi kereskedelmi igazgatója látja majd el.

“Nem kétséges, hogy ez a bejelentés alapjaiban fogja meghatározni az egész piac működését 2017-ben. Ezeknek a változásoknak elsősorban azok a hazai hirdetők lesznek a nyertesei, akik továbbra is egy kézből, kényelmesen és a legnagyobb piaci lefedettséggel akarják elérni a számukra fontos rádióhallgatókat” – nyilatkozta Hanák Tamás.  “A rádiós piac pedig nem csak tovább erősödik, de lassan újra a fénykorát éli. A rendelkezésünkre álló kutatási adatok szerint a legnagyobb fogyasztói elérést még mindig a rádiókkal lehet elérni, többet mint az internettel vagy az újságokkal. Ráadásul a számok önmagukért beszélnek: a folyamatosan növekvő rádiós hallgatottságnak köszönhetően egy hét alatt a felnőtt lakosság közel 95%-a -7,7 millió ember – érhető már el ezzel a médiummal, arról nem is beszélve, hogy közülük majdnem minden második innen értesül elsőként a világ dolgait érintő változásokról” – tette hozzá.
(BrandTrend)