Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Az Apple-lel megvalósult nemzetközi együttműködés a Deloitte digitális stratégiai innovációjának újabb fontos mérföldköve. A Deloitte ettől kezdve külön erre a célra létrehozott, csaknem 5000 stratégiai tanácsadóból álló Apple-specializált csapattal támogatja vállalatok iOS-alapú digitális átalakulásának és folyamat-optimalizálásának felgyorsítását – legyen szó ügyfélcentrikus szolgáltatásokról, és többek között K+F, HR, ellátási lánc, leltár vagy back office megoldásokról.

Az EnterpriseNext szolgáltatás célja, hogy az ügyfeleknek teljes mértékben segítsen kihasználni az iOS hardveres és szoftveres ökoszisztéma szolgáltatásait a munkahelyeken. Ennek köszönhetően ezek a vállalatok gyorsan és egyszerűen maximalizálhatják majd az iOS platform hatékony használatát, az iPhone-ok és iPadek nagy teljesítményével, felhasználóbarát interfészével és magas fokú biztonsági attribútumaival együtt.

A Deloitte-nál jelenleg több mint 100.000 iOS-alapú eszközt használnak, amelyeken mintegy 75 saját fejlesztésű, testre szabott alkalmazás fut. Az Apple-praxisunknak köszönhetően mostantól minden vállalat számára elérhetővé válik az átfogó szakértelem és tanácsadási potenciál. Így a lehető legtöbbet tudják kihozni a hagyományos munkahelyi kereteken kívül dolgozó, de a technológia által összekapcsolt munkaerőből, és a mobil megoldásokkal továbbfejlesztett digitális üzletvitelből” – hangsúlyozta Punit Renjen, a Deloitte Global vezérigazgatója.

A Deloitte-ban olyan partnerre találtunk, aki a digitális transzformáció és stratégiaalkotás globális vezetőjeként, Apple termékekre és megoldásokra specializálódott stratégiai tanácsadókkal segíti kialakítani az ügyfelek iOS, iPhone és iPad munkakörnyezetét” – mondta Tim Cook, az Apple vezérigazgatója.
(BrandTrend)