Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Pusztán a helyes buli, a kellemes parti, a kifogástalan fesztivál jelenlét ma már nem elégséges egy márka kommunikációs céljainak beteljesítésére. A rendezvényszervezés területén – nem túlzás: – a világon bárhol megvalósuló esemény színvonalát kell itthon is megütnünk, vagy akár felülmúlnunk. Épp ezért olyan főbb tantárgyak, ismeretkörök elsajátításával segítik hozzá a hallgatókat a Kreatív Event Menedzser végzettség megszerzéséhez, mint a kreativitás – elmélet és gyakorlat; eseménymarketing; a rendezvénymenedzsment alapjai; eseménykommunikáció; EU projektmenedzsment; művészeti eseményszervezés; fesztiválturisztikai ismeretek; médiaesemények és eseménysorozatok; eseményszervezés és gasztronómia; rendezvény-protokoll. Az MRSZ szakmai támogatásával induló METU képzés október 8-án indul, időtartama 2 félév, összesen 180 tanóra szombatonként, esetenként péntek délután. Az oktatásra szeptember 15-ig lehet jelentkezni.

A képzés szakvezetője, Dr. Dér Csaba Dezső, PhD, a Marketing Intézet docense kiemelte: „Vitathatatlanul egyre nagyobb szükség van arra, hogy szakképzett szervezői legyenek mind a kisebb, mind pedig a nagyobb közönséget vonzó eseményeknek. A mai rendezvényszervezőtől a piac, illetve a megbízó már nem csupán programszervezést vár el. A szervezőnek kreatív ötleteket kell kidolgoznia, és képesnek kell lennie annak kivitelezésére, egy esemény, vagy eseménysorozat teljes körű és szakszerű menedzselésére is. Ehhez, a készségek fejlesztésén túlmenően, el kell sajátítania a szakterülethez szorosan kapcsolódó BTL marketingkommunikáció legújabb nemzetközi és hazai trendjeit, és nem utolsó sorban ismernie kell azokat a vállalkozásokat, intézményeket és személyeket, akik ezen a területen folyamatosan példaértékű tevékenységet látnak el.”

Az MRSZ ezzel az együttműködéssel szélesíteni kívánja az oktatási programjainak sorát a Szövetség online tagozata, az IAB szervezésében már évek óta sikeresen működő Digitális Mesterkurzus képzés, és az Independent Media Education Centerrel közös marketing- és PR kommunikációs képzés mellett.

Urbán Zsolt, az MRSZ elnöke hangsúlyozta: „Egy rendezvény a legmélyebb benyomást adhatja a márka és a fogyasztó közötti kapcsolatban, így az egyes cégek ma már tudatosan kiemelt hangsúlyt fektetnek a személyes élményen alapuló eseményeiknek. A reklámipar egyik legdinamikusabban fejlődő területe éppen ezért a rendezvényszervezés. Az event management szakemberutánpótlása azért roppant fontos, mert a korszerű, egyedi igények itt perceken belül az eddig átélteket, látottakat felülmúló elvárássá avanzsálódnak.”
(BrandTrend)