Kategória: Hír.

Admin kategória: Hír.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség tagjai április 14-i Közgyűlésükön szavaztak arról, hogy kit delegáljanak a szakmai szövetség elnökségébe.

Az idei Közgyűlésen újraválasztott elnökségi tagok: Kovács Hajnalka (a Magyar Telekom Termékportfólió és igénymenedzsment központjának senior termékportfólió menedzsere), Viniczai András (a Café Next innovációs igazgatója); az elnöki munkát továbbra is Huszics György, a Crane ügyvezető igazgatója végzi, az alelnök Hivatal Péter (a Metropol vezérigazgatója) maradt. Mind a négy szakembernek ismét bizalmat szavazott a tagság.

A jelenlegi elnökségi tagok az újraválasztott elnökségi tagok mellett: Dely Gábor (d-code), Kovácsházy Dénes (Multicom) és Táncsics András (Magyar Posta), az ő kétéves mandátumuk a következő év tavaszán jár majd le. A Felügyelőbizottság tagjai közé Gál Katalin (Hungexpo) Juhász Györgyöt (Tartalomgyár) választották, a bizottság elnöki pozícióját pedig Vámos-Hegyi Attila, a szövetség korábbi elnöke tölti be. A szövetség Etikai Bizottságában Nagy Eszter, az Avon online marketing specialistája és Dr. Freidler Gábor mellett a DIMSZ jogi partnere, a Knight Bird&Bird Iroda képviselője, Dr. Halász Bálint kapott helyet.

A szövetség gazdaságilag stabil évet zárt, jelenleg 51 tagja van, és 7 tagozata működik. Az Áruküldők tagozata mellett Mobilmarketing, Contact Center, Terjesztői, Email-marketing, Adatvédelmi és adatbiztonsági és Tartalommarketing tagozat tagjai szerveznek rendezvényeket, közös kutatásokat és szakmai véleményegyeztető fórumokat.

„Örülök, hogy a tagság bizalmat szavazott a folytatásnak, megerősítve az elnökséget és visszaigazolva, hogy az évek óta folytatólagosan végzett építkezés és a tavaly elindított előremutató kezdeményezések a közös elképzeléseknek megfelelő eredményeket hozzák. Köszönöm a tagságnak és a tisztviselőknek az értékteremtő munkát, szponzorainknak a támogatást. Azon leszünk, hogy sikeres projektekkel háláljuk meg a bizalmat” – nyilatkozott Huszics György, a DIMSZ újraválasztott elnöke.
(BrandTrend)