Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

A Coca-Cola Testébresztő programot számos szakmai fórumon méltatták az elmúlt években. A héten a rangos Global Brand Excellence díjkiosztón kapott elismerést fenntartható márka kategóriában, Malajziában, amelyre a pályázatot a BrandTrend márkatanácsadó ügynökség készítette elő.

Az 1100 főt alkalmazó magyarországi leányvállalat Coca-Cola Testébresztő programja több mint tíz éve támogatja az aktív életmódot és a mozgást. A legnagyobb vállalati szabadidősport kezdeményezést nemrég az Európia Unió is elismerte.

„Az elmúlt tíz évben több mint 3 millió honfitársunk vett részt Coca-Cola Testébresztő Programjain. Ez idő alatt több mint 1 milliárd forintot fordítottunk az aktív életmódot elősegítő szemléletformálásra” – mondta Tóth Valentin, a Coca-Cola HBC Magyarország kommunikációs vezetője. Kiemelte: a vállalat idén először támogatja a Kihívás Napja programot, amelyre 800 ezer embert várnak a szervezők országszerte.

World Brand Excellence Awards 2016

A fenntarthatóság területén végzett erőfeszítéseknek köszönhetően a Coca-Cola HBC már második éve első helyen áll az üdítőipar területén mind Európában, mind világszinten a Dow Jones Fenntarthatósági Indexen (DJSI). A Coca-Cola HBC csoport, a Coca-Cola termékek egyik legnagyobb palackozó partnere, 2016 márciusában adta ki a tavalyi évre vonatkozó integrált jelentését. A Coca-Cola HBC csoport negyedik integrált éves jelentése a vállalat üzleti, vezetői és fenntarthatósági teljesítményét dolgozza fel és egyben összegzi az erős, eredményekkel teli 2015-ös évet.

„A 2015-ös év minden területen fejlődést hozott. A portfóliónkat tovább bővítettük annak érdekében, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő terméket, a vásárlóinkat pedig még magasabb szinten szolgáljuk ki. Megerősítettük a fenntarthatóság iránti elkötelezettségünket is, amit a GRI G4 követelményrendszer bevezetése, vagy az a tény is jól példáz, hogy fenntarthatósági céljaink az üzleti stratégia, illetve és a vezetői teljesítménymenedzsment részét képezik” – mondta Dimitris Lois, a Coca-Cola HBC csoport vezérigazgatója.
(BrandTrend)