Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

A vadonatúj Tucson szabadidőjármű iránti élénk kereslet is hozzájárult a Hyundai Motor szeptemberi értékesítési teljesítményéhez. A vállalat az elmúlt hónapban 49 555 darab gépkocsit adott el Európában, és ezzel 3,6 százalékos piaci részesedést ért el, derül ki az autógyártók európai szervezete, az ACEA által kiadott friss adatokból. Az év első kilenc hónapjában a vállalat sikeresen megőrizte 3,3 százalékos piaci részesedését: januártól szeptemberig összesen 355 423 darab új gépkocsit értékesítettek a kontinensen.

Az európai piacokon szeptember során bevezetett, vadonatúj Tucson azonnal lenyűgöző benyomást tett a kemény versenyt diktáló piaci szegmens ügyfeleire. Ez volt szeptember legkeresettebb Hyundai modellje, továbbá az első számú szabadidőjármű a teljes németországi piacon, derül ki a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) jelentéséből. Az új modellre már korábban elkezdhették leadni a megrendeléseket a reménybeli ügyfelek; a mai napig 61 000 darab Tucsonra érkezett be megrendelés: ilyen rövid idő alatt egyetlen más Hyundai modell sem ért el ilyen sikereket még Európában.

Szintén jól teljesített az európai piacokon a Hyundai i20, amelynek az idei évben új lendületet készül adni a strapabíró crossover modellváltozat, az új i20 Active, amelynek gyártása novemberben veszi kezdetét.

Szintén novemberben érkezik az új 1,0 literes T-GDI erőforrás: a kompakt, háromhengeres benzines turbómotor 100 és 120 lóerős kivitelben lesz elérhető. Az új motor a fokozott vezetési élményt kedvező üzemanyag-fogyasztással (akár 4,0 l/100 km) társítja, a CO2-kibocsátás mindössze 94 g/km.

„Ahogy egyre fejlődik az európai piac, úgy tartunk lépést a növekedéssel, köszönhetően az új modelleink egyre szélesebb kínálata iránt mutatkozó, fokozott érdeklődésnek” – mondta Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe ügyvezető igazgatója. „A vadonatúj Tucson fantasztikus fogadtatása is jól mutatja, mennyire vonzónak találják az európai vásárlók a Hyundai márkát.”
(BrandTrend)